استاندار قم با تاکید بر لزوم وفاق و همدلی در استان گفت: استمرار روند پر شتاب توسعه و عمران قم نیازمند فضای تعامل و همراهی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرمرضا پیریایی در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل بازرسی استان قم با وی که در محل استانداری انجام گرفت، طی سخنانی اظهار کرد: امر بازرسی امر جامعی است که باید با لحاظ همه جوانب و با نیت اصلاح و عاری از هر گونه ذهنیت انجام گیرد.
وی اداره کل بازرسی را از دستگاه های مهم نظارتی استان برشمرد و افزود: تامین و ارتقاء سلامت اداری رسالت مهمی است که بازرسی با همراهی و تعامل موثر با استانداری و دیگر دستگاهها به دنبال تحقق آن است.
پیریایی ایجاد اضطراب و تشویش، کاهش قدرت ریسک و شجاعت پذیری مدیران را از آفت های نظارت ناسالم عنوان و خاطرنشان کرد: مشکلات و ایرادات در دستگاه ها در قدم اول باید در فضای تعامل و همدلی و با راهنمایی و مشاوره اصلاح و رفع گردد.
وی با بیان این که در این زمینه باید با ایجاد فضایی آرام و به دور از تنش از ورود مدیران به حاشیه جلوگیری کرد، افزود: استمرار روند پرشتاب عمران و آبادانی قم، نیازمند شکل گیری چنین تعاملات و فضای همراهی است و نهادهای نظارتی در این راستا باید همیار و همکار خوبی برای دستگاههای اجرایی استان باشند./س
برچسب ها: قم ، استمرار ، توسعه ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.