مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری یک هزارو 119 گفتمان دینی در استان لرستان در سال 91 خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام علی خادمی با اعلام این خبر افزود: برگزاری طرح گفتمان های دینی از طرح های موفق و تاثیر گذار است که با بررسی دلایل و شبهات موجود در جامعه و تقویت نقاط  قوت و رفع نقاط ضعف پاسخ گوی مباحث و مشکلات جوانان و نوجوانان است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری گفتمان های دینی تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش های مخاطبان و تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزش مخاطبان به واسطه از بین بردن شبهات به روش چهره به چهره، بستر سازی مناسب برای ایجاد مقابل میان جوانان و نوجوانان و اساتید، ایجاد بیش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از مهم ترین اهداف برگزاری گفتمانهای دینی است.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات آن گفتمان ها اظهار داشت: جنگ نرم، آسیب های اجتماعی، زن و خانواده در اسلام، تولید ملی حمایت از کار و سرمایه داخلی، عفاف و حجاب فرق و محله ای انحرافی، نماز و جوانان از جمله موضوعات برگزاری این گفتمان ها بوده است.

خادمی خاطر نشان کرد: در سال جاری یک هزارو 119 گفتمان دینی در سطح استان برگزار شده و در مجموع 101 هزار و 96 نفر در این گفتمان ها شرکت کرده و  از تعالیم ناب اسلامی بهره مند شده اند./ل

برچسب ها: لرستان ، گفتمان ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار