رییس کمیته پیگیری‌کننده حادثه ۲۲ بهمن قم ضمن تأیید حضور چهره‌های مشترک در حادثه قم و نشست بصیرت جبهه پایداری، گفت:تعیین میزان نقش این افراد نیاز به بررسی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور درباره انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران در مراسم ۲۲ بهمن قم با افراد شرکت‌کننده در سلسله نشست‌های بصیرت جبهه پایداری، گفت:این موضوع که افرادی در هر دو جلسه حضور داشته‌اند، مشخص شده ولی تعیین میزان نقش آنها و اینکه آیا تخلفی صورت ‌گرفته، نیاز به بررسی دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته پیگیری‌کننده حادثه ۲۲ بهمن قم دیدگاه خاص خود را در این خصوص دارد، افزود: گزارش این حادثه به زودی نهایی می‌شود ولی هرگونه اظهار نظر قطعی قبل از بسته شدن پرونده، موجب این شائبه می‌شود که محقق با تعصب وارد موضوع شده و ارزش علمی آن را می‌کاهد.

رییس کمیته پیگیری‌کننده حادثه ۲۲ بهمن قم تاکید کرد: تمام جریان‌ها باید جوانان را به سمت عقلانیت مدیریت کنند، نه به تهییج احساسات و تعصب صرف؛ زیرا چنین روشی راهگشا نیست و می‌تواند مورد سوء‌استفاده نیز واقع شود؛ درحالی‌که اگر عقلانیت مورد توجه قرار گیرد، می‌توان از آن برای تولید اقدامات مفید و بزرگ استفاده کرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بیان کرد: هیجانات جوانان باید به سمت مثبت و هم‌افزایی‌ هدایت شود تا مشکلات مملکت را حل کندیا برای از سر راه برداشتن موانع کشور تولید قدرت کند؛ اگر دستورات مقام معظم رهبری به‌خصوص در ماه‌های اخیر نیز مد نظر مسئولان قرار گیرد، فصل الخطاب محکمی برای مسائل اختلافی است./س

برچسب ها: اردبیل ، کمیته ، پیگیری ، حادثه ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.