سرپرست تیم ملی فوتسال در خصوص عملکرد تیم های ملی امید و بزرگسال در دیدار دوستانه مقابل روسیه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصطفی عمادی-سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی بزرگسالان در دو بازی دوستانه عملکرد خوبی داشت و در هر دو دیدار از لحاظ نتیجه برتر میدان بودند اما خستگی بیش از حد بازیکنان بعد از پایان لیگ و حضور در اردو  و سفر به روسیه باعث شد تا نتوانند حفظ نتیجه کنند و بازی این دو تیم با تساوی به پایان رسید.

وی افزود: تیم ملی امید هم دو بازی خوب را پشت سر گذاشت. فکر میکنم عدم شناخت کافی کادر فنی از تیم ملی امید و خستگی مفرط بازیکنان به دلیل سفر باعث شد تا نتوانند پیروز باشند. این تیم حدود 4 سال با جوارندیرو و تفکراتش تمرین کرده بود و در بازیها شرکت می کرد اما در این دو بازی دوستانه نوع بازی ملی پوشان کاملا متفاوت بود به طوری که مسئولین کمیته فوتسال و رئیس فدراسیون روسیه به این نکته اشاره کردند که شکل بازی ایران کاملا تغییر کرده است. اما در مجموع بازی هر دو تیم خوب  بود و امیدوار هستم با تجربه ای که در این دو دیدار دوستانه کسب کردند، بتوانند در دیدارهای پیش روی خود موفق تر باشند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی برای تیم های ملی امید و بزرگسالان گفت: فعلا تیم ملی بزرگسالان اردویی ندارد و تیم ملی امید از 15 فروردین ماه در اردو خواهد بود تا تمرینات خود را برای بازیهای داخل سالن کره جنوبی آماده کند.

سرپرست تیم ملی فوتسال در پایان گفت: خسوس ازمسکو به مادرید رفت و از 17 فروردین ماه تمرینات تیم ملی امید را زیر نظر خواهد گرفت./زر
برچسب ها: فوتسال ، امید ، عمادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار