دبیر پنجمین کنفرانس بین‌المللی نظریه گروه‌ها گفت : این کنفرانس در سال‌های قبل در دانشگاه اصفهان، تهران، پیام نور اصفهان برگزار شد و امسال برای پنجمین کنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در طی دو روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،فرشید سعیدی گفت : با استقبالی که از کنفرانس نظریه گروه‌ها صورت می‌گیرد، اساتید و اعضای علمی برگزاری این کنفرانس در کشورهای منطقه را مطرح کردند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هر دو سال در یکی از کشورهای منطقه و هر سال در کشور ایران برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان این کنفرانس اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند، تصمیم گرفته شد تا از اساتید خارج از کشور برای طرح سئوالات باز و پاسخ به آنها دعوت شود.

وی با اشاره به مقالات ارسال شده به دبیرخانه پنجمین کنفرانس بین‌المللی نظریه گروه‌ها گفت: حدود 100 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسیده که 65 مقاله آن پذیرفته شده و 9 سخنران اصلی که پنج نفر آنها از کشورهای روسیه، چین، آلمان، ایتالیا و صربستان هستند در این کنفرانس سخنرانی می‌کنند.

در ادامه محمدعلی خلیل‌زاده، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد مشهد اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد واحد مشهد بیش از 25 هزار دانشجو و 75 هزار فارغ‌التحصیل با هفت دانشکده، دو گروه مستقل و یک مجتمع آموزشی مستقل دارد.

وی افزود: همچنین 148 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و فضای آموزشی ورزشی و علمی با مساحت بیش از 240 هزار متر مربع و 296 آزمایشگاه و کارگاه فعال در این واحد دانشگاهی وجود دارد.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: دستاوردهای پژوهشی مستقل این دانشگاه 385 طرح مصوب است و 234 طرح آن به پایان رسیده و بیش از 116 کتب تالیفی نیز به چاپ رسیده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد مشهد یادآور شد: امروزه در ارزیابی فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها، شاخص‌های تولید علم مد نظر قرار می‌گیرد که در این راستا دانشگاه آزاد واحد مشهد 307 مقاله نمایه شده در مجلات علمی ISI و 174 مقاله در مجلات خارجی دارد/س 

 

برچسب ها: برگزاری ، کنفرانس ، نظریه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.