سعيد حسني پور با تاکید براینکه با تلاش فراوان جایگاه ثابتی در تیم ملی بدست آورده است گفت: می خواهم در تیم ملی بزرگسالان نیز همچون رده های سنی دیگر مدال آوری کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگارن؛ "سعید حسنی پور" اظهار داشت: پیش تر در رده های سنی جوانان و امید عضو تیم ملی کاراته بودم و 5 مدال آسیایی و جهانی بدست آورم. برای دومین بار است که به عضویت تیم ملی بزرگسالان در می آیم و در مسابقات جهانی صربستان هم در کومیته تیمی شرکت داشتم.

وی در خصوص انتخابی های تیم ملی کاراته گفت: برای حضوری موفق در مسابقات انتخابی، تمرینات زیادی را پشت سرگذاشتم و با توجه به دوری 2 ساله ام از تیم ملی، انگیزه زیادی برای کسب نتیجه داشتم.

حسنی پور گفت: تمامی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، نمایندگان کاراته ایران هستند و با اتحاد و همبستگی خوبی که در بین اعضای تیم وجود دارد به موفقیت در بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا فکر می کنیم.

وی درخصوص شرایط آمادگی خود، عنوان کرد: از نظر آمادگی بدنی در وضعیت خوبی هستم و تمام هدفم این است تا در بازی های کشورهای اسلامی بهترین مدال را برای کاراته ایران به ارمغان بیاورم.

حسنی پور درخصوص کادر فنی تیم ملی گفت: کادرفنی از نفرات باتجربه ای سود می برد و حضور حسین روحانی و مهدی جعفری که از فنی ترین قهرمانان بوده اند نیز سبب شده تا اردونشینان از تجربیات آنها نهایت بهره را می برند.

حسنی پورگفت: صبح و عصر تمرینات فنی و بدنسازی را زیر نظر مربیان انجام می دهیم تا در بازیهای کشورهای اسلامی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در مورد حمایت مسوولان فدراسیون از تیم ملی کاراته گفت: مسوولان هر فدراسیونی در موفقیت تیم ملی نقشی تعیین کننده دارند و خوشبختانه مدیران کاراته از با تجربه های این رشته هستند و مشکلات را به خوبی می شناسند.

قهرمان جوانان جهان با اشاره به نیاز تیم ملی برای حضور در رویدادهای تدارکاتی، گفت: حضور درچند دوره از مسابقات کاراته وان علاوه بر اینکه به آمادگی بیشتر تیم ملی کمک می کند و کاراته کاها را با رقیبان جهانی آشناتر می کند، باعث قرار گرفتن ورزشکاران ایران در رنکینگ جهانی می شود.

وی در خصوص شانس بالای کاراته برای حضور در بازی های المپیک گفت: اقدامات مناسب فدراسیون جهانی و اقدمات انجام شده باعث افزایش شانس المپیکی شدن کاراته گردیده است. کاراته ظرفیت المپیکی شدن را دارد و می تواند برای ایران افتخارات زیادی را به ارمغان بیاورد./آق
برچسب ها: حسنی پور ، تیم ملی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار