مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس با توجه به درخواست بودجه سه دوازدهم دولت از مجلس، گفت: حلقه گم شده پيشرفت اقتصادي کشور در گرو همدلي مسئولان است.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه تعيين بودجه در انتهاي سال يکي از مهمترين برنامه‌هاي اقتصادي کشور است،‌ گفت: يکي از مهمترين اصولي که در تدوين بودجه وجوددارد،‌ اين است که قبل از سال جاري به مجلس تحويل داده شود تا نمايندگان مجلس در زماني کافي به بررسي تخصيص بودجه دولت بپردازند.

وي با اشاره به تعامل دولت و مجلس براي تدوين بودجه مناسب براي پروژه‌هاي عمراني کشور اظهارداشت: مجلس و دولت بايد دور از لفاظي و درگيري‌هاي سياسي تعامل خود را بايکديگر افزايش داده و در براي بهبود معيشت مردم و رشد و پيشرفت کشور بودجه سال 92 را تدوين کنند.

مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس اضافه کرد: انتظار مي‌رود نمايندگان مجلس و مسئولان دولت در اين چند ماه پاياني دولت به جاي دامن زدن براختلاف، در جهت آرامش کشور گام بردارند.

وي با بيان آنکه بودجه سه دوازدهم از سوي دولت به مجلس تحويل شده است، تصريح کرد: نمايندگان مجلس در زمان باقي‌مانده تلاش کنند تا ميزان بودجه‌اي که تصويب مي‌شود بتواند پروژه‌هاي عمراني سال بعد را تا زمان برقراري دولت دهم اداره کند و مانع خوابيدن اين پروژه‌ها شود.

ثابتي با بيان آنکه در بودجه سال آتي ميزان استفاده از ذخاير نفتي کاهش پيدا کرده است، اظهارداشت: مسئولان بايد نسبت به اين امر توجه شاياني داشته باشند،‌ چراکه بخش عمده‌اي از بودجه کشور از ذخاير نفتي تامين مي‌شد و اکنون با کاهش آن کشور دچار مشکل نشود.

وي اضافه کرد: استفاده از تنخواه امر مثبتي است که لزوم تلاش مسئولان براي استفاده بهينه‌اي را از آن را مي‌طلبد.

مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس در پايان با بيان آنکه وحدت مسئولان راهگشاي اقتصادي کشوراست، گفت: حلقه گم شده پيشرفت اقتصادي کشور در گرو همدلي مسئولان است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ثابتی ، مردم ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار