مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید هر طوری شده تيم فوتبال مس کرمان را ببریم تا جایگاه مان در جدول را حفظ کنیم.

علی رضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اظهار داشت: درآستانه دیدار با مس کرمان شرایط ما خوب است و امیدواریم که مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی کسب کنیم. مس تیم خوبی است اما باید هر طوری شده این تیم را ببریم تا جایگاه مان در جدول را حفظ کنیم و بتوانیم در بازی های آینده شرایط بهتری برای خودمان در جدول ایجاد کنیم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شرایط مس کرمان در حال حاضر گفت: مس کرمان شرایط خوبی دارد و در جدول با ما هم امتیاز است. مس کرمان کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و نمی توان به راحتی مقابل آنها نتیجه گرفت اما این دیدار بازی خانگی ما است و نمی خواهیم مثل بازی با راه آهن امتیازات آن را از دست بدهیم به همین دلیل باید با تمرکز بسیار بالایی در زمین کار کنیم تا موفق شویم و 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

وی در ادامه گفت: مس هم در این دیدار اهداف خاصی دارد و صد درصد می خواهد جایگاهش را در جدول حفظ کند. این بازی برای هر دو تیم خیلی با ارزش است چون هر تیمی که ببازد چند پله در جدول سقوط می کند اما تیم ما جز برد به هیچی فکر نمی کند و نمی خواهیم امتیازات این بازی را راحت از دست بدهیم. در بازی قبلی مقابل راه آهن باختیم و نمی خواهیم مس کرمان این اتفاق بیفتد.

نورمحمدي در مورد احتمال کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر برای پرسپولیس اظهار داشت: شرایط جدول برای ما خیلی سخت شده چون تیم های بالا سر ما در جدول در هفته های قبل بردند و خوب نتیجه گرفتند به همین دلیل کار ما  برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ خیلی سخت شده اما در جام حذفی هنوز امید داریم که قهرمان شویم و سهمیه آسیایی را بگیریم.

وی افزود: البته در جام حذفی سپاهان و استقلال هم مدعیان جدی قهرمانی هستند اما تنها راه برای کسب سهمیه آسیا قهرمانی در جام حذفی است و تلاش تمام اعضای مجموعه باشگاه این است که قهرمان جام حذفی شویم و به آسیا برویم چون کارمان دز لیگ خیلی سخت شده و باید روی جام حذفی حساب کنیم. در جام حذفی باید با تمرکز و انگیزه بسیار بالایی بازی کنیم و جای هیچ اشتباهی نداریم چون با کوچکترین اشتباهی تمام زحماتی که کشیده ایم هدر خواهد رفت. بازیکنان تیم ما ارزش و اهمییت جام حذفی را به خوبی درک کرده اند و تلاش می کنند تا در این جام قهرمان شویم چون راهی جز قهرمانی در جام حذفی نداریم.

نورمحمدی در پایان گفت: امیدواریم که هواداران پرسپولیس همچنان به ورزشگاه ها بیایند و زا پرسپولیس حمایت کنند. در بازی های قبلی واقعا شرمنده هوادارن شدیم چون با تمام وجود کنار ما بودند و از تیم حمایت کردند. امیدواریم هوادارن همچنان از پرسپولیس حمایت کنند جایگاه بهتری به دست بیاوریم هم در جام حذفی قهرمان شویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار