معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه،از آغاز طرح امداد نوروزی اورژانساز 26 اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت:طبق مصوبه وزارت بهداشت طرح امداد نوروزی اورژانس همزمان با سراسر کشور از 26 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فریدون صادقی گفت:در این طرح 13 مرکز پیام پاسخگوی تلفن شهروندان در تمامی شهرستانها خواهد بود و 17 پایگاه امداد جاده ای در کلیه شهرستانها به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود.

او همچنین از آمادگی 24 پایگاه شهری و 70 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس در این طرح خبر داد و تعداد نیروهای اورژانس شرکت کننده در آن را 280 نفر اعلام کرد.

به گفته صادقی استاندارد زمان حضور اورژانس بر سر حادثه در داخل شهر کمتر از هشت دقیقه و در خارج از شهر کمتر از 14 دقیقه می باشد که این میزان در استان کمتر از استاندارد آن است.

صادقی گفت: در سال جاری کاهش 13 درصدی تلفات حوادث جاده ای را داشته ایم و این در حالیست که تعداد مجروحین و تصادفات در این سال نسبت به سال گذشته افزایش داشتهو کاهش زمان رسیدن نیروهای اورژانس بر سر صحنه های تصادف در کاهش این آمار بسیار موثر بوده است.

معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاهاز مردم خواست تا بعد از هر دو ساعت رانندگی استراحت کرده، فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت و از صحبت کردن با تلفن همراه خودداری کنند.

او همچنین از مردم خواست تا از صحبت کردن با راننده در حین رانندگی خودداری کنند و کمربندهای ایمنی خود را در خودرو ببندند تا بتوانند نوروز امسال سفر خوش و ایمنی را تجربه کنند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، مسافر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.