دارنده مدال برنز تیراندازی پارالمپیک لندن گفت: از انگیزه های من برای کسب مدال در پارالمپیک 2012 لندن، ملاقات با رهبر معظم انقلاب بود که این مهم محقق شد و به آن چیزی که همیشه دوست داشتم، رسیدم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ساره جوانمردی افزود: دیدار با رهبر فرزانه انقلاب در جوی بسیار صمیمانه، زیبا و خالصانه بود و ایشان از ورزشکاران استقبال بسیار خوبی کردند و صحبت ما را گوش دادند.

وی ادامه داد: از برکات این دیدار این بود که ورزشکاران متعهد شوند و از بیانات و نصایح حضرت آیت الله خامنه ای در زمینه های ورزشی ،شخصی و اجتماعی استفاده کنند.

جوانمردی تصریح کرد: رهبری تاکید ویژه روی اخلاق ورزشکاران داشتند و فرمودند ورزشکاران در همه میادین می بایست الگو و نمونه باشند و در مورد بانوان نیز بحث حجاب را تاکید کردند که هر گاه بانوی ایرانی با حجاب روی سکوی قهرمان قرار می گیرد افتخاری بزرگ برای جامعه اسلامی است.

جوانمردی در مورد بکار بردن نام ائمه اطهار (ع) توسط ورزشکاران به هنگام برگزاری مسابقات نیز گفت: ما به عنوان یک ورزشکار مسلمان زمانی که در میادین حضور داریم با به کار بردن نام بزرگان دین به باور قلبی خود، انرژی و قدرت خاصی به ما دست می دهد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار