مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بیش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت در حالی که شمار تماشاگران از سوی ورزشگاه 21 هزار نفر اعلام شد و این درست نیست!

علی فتح اله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه با وجود اینکه بیش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت، شمار تماشاگران از سوی ورزشگاه 21 هزار نفر اعلام شد و این درست نیست!

وی تصریح کرد: همان دقایق ابتدایی بازی 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند، چطور می شود آخر بازی 21 هزار نفر در ورزشگاه باشند؟!

وی افزود: درست نیست در یک مسابقه بین المللی چنین موضع گیری هایی صورت گیرد.

وی در مورد دادن پاداش به بازیکنان استقلال گفت: همه پاداش ها را جمع کرده ایم تا زمانی که استقلال صعود کرد همه جوایز را با هم پرداخت کنیم. امیدوارم در ادامه کار نیز به همین منوال پیش برویم.


همچنین فتح‌ اله‌زاده در بخشی از صحبت های خود با سایت رسمی استقلال پس از دیدار استقلال برابر العین ابتدا با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ عنوان کرده است: روزی که مدام می‌گفتیم لیگ را تعطیل نکنید به همین دلیل بود. کدام مربی قبول می‌کند که این مسئله صحیح است و تیم ما در مدت زمانی کم تعداد بازی‌های زیادی را باید انجام دهد.

او درباره این سوال که آیا بنا دارد برابر سپاهان در روز 10 فروردین تیمش را به میدان بفرستد گفت: فعلا باید تصمیم بگیریم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. با این حال اگر تیم سپاهان احساس کند که می‌خواهد بازی کند و اصرار بر این مسئله داشته باشد ما هم بازی می‌کنیم ولی این امر منصفانه نیست.

او در ادامه با مقایسه شرایط مالی استقلال با پرسپولیس گفت: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. تیم پرسپولیس خودش مقداری پول داشت و مقداری هم از جاهای دیگر کمک گرفته است. اگر تیم ما به طور معمول ساپورت می‌شد مطمئن باشید وضعیت ما این گونه نبود. مردم من را دوست دارند، چون من با آن‌ها صادق هستم. بودجه ما 17.5 میلیارد بود. این در حالی است که سپاهان 22، تراکتور 21 و پرسپولیس نیز یک بار آقای رویانیان چیزی تقریبی حدود 30 میلیارد را گفتند. البته آقای رویانیان درست می‌گفتند. به هر حال این تیم 10 میلیارد به یک سرمربی خارجی داده و با توجه به اینکه دلار هم بالا رفته این هزینه‌ها کمی بیشتر می‌شود ولی می‌خواهم بگویم کی می‌شود که با 17 میلیارد این تیم به این بزرگی و با این همه زیرمجموعه را نگاه داشت؟ من فکر می‌کنم اگر به ما کمک کنند استقلال به طور قطع جزو چهار تیم برتر آسیا خواهد بود. همچنین فکر می‌کنم هر سه تیم ایرانی از گروه‌شان بالا می‌آیند و حتما یکی از این سه تیم در فینال حاضر خواهد بود. بنا هم داریم تا پیش از پایان سال مقداری از پول بازیکنان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه با تمجید از بازی خوب امروز استقلال افزود: تیم العین حریفی بود که کمتر تیمی می‌توانست آن را ببرد. تا جایی که توانستیم خوب بازی کردیم و به هواداران‌مان انرژی تزریق کردیم. در جنگ‌های کلاسیک همه باید بدوند ولی وقتی که از حریف عقب باشید باید چریکی بازی کنید و ما امروز چریکی بازی کردیم. بچه‌های ما باغیرت هستند. بگذارید بگویم که (ای) مردم بعد از چند دهه هنوز غیرت‌ها نمرده و بازیکن باغیرت وجود دارد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار