دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: دهه اول ارديبهشت ماه تکليف جبهه پيروان خط امام و رهبري روشن مي‌شود و يک نفر به عنوان کانديداي اصلي اين جبهه اعلام خواهد شد.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در حاشيه همايش سراسري "نگاه به آينده" جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: شب گذشته به طور رسمي اعلام کانديداتوري کرده‌ام و در حال انجام برنامه ريزي‌هاي حضور در انتخابات رياست جمهوري هستم.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين تصريح کرد: شايد در شرايط فعلي انجام برخي تبليغات به صورت رسمي ممنوعيت قانوني نداشته باشد ولي اقدامات اين چنيني ممنوعيت عرفي دارد از اين رو برگزاري جلسات بزرگ انتخاباتي را در دستور کار ندارم و فقط کارهاي تشکيلاتي انجام مي‌دهم.

وي ادامه داد: اکنون در حال رايزني با تعدادي از مسئولين، چهره‌هاي شاخص و مردم هستم تا از اين طريق کارهاي انتخاباتي‌ام را پيش‌ ببرم.

باهنر درباره برنامه‌هاي رئيس‌جمهور آينده کشورمان گفت: کشور و برنامه ريزي‌هاي انجام شده مشخص کرده است که رئيس‌جمهور آينده بايد در چه چارچوبي گام بردارد و همچنين وظايف هر رئيس‌جمهور در برنامه‌هاي تدوين شده آمده که هر کانديدا پس از انتخاب بايد به آن عمل کند.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين درباره رايزني با جامعتين اذعان داشت: پيش از اين با جامعتين رايزني کرده‌ام و اين تعهد را به صورت خصوصي و اعلام عمومي بيان کرده‌ام که هر سازو کاري را جامعتين براي وحدت اصولگرايان ارائه دهد به آن متعهد خواهم بود.

وي با اشاره به کانديداي جبهه پيروان خط امام و رهبري بيان کرد: علاوه بر بنده، متکي و آل اسحاق ، حجت‌الاسلام پورمحمدي نيز به ما اضافه شده است و قرار است از اين مجموعه 4 نفره يک نفر براي حضور در انتخابات آتي انتخاب شود البته از ائتلاف‌هاي ديگر هم دعوت مي‌کنيم که به ما بپيوندند.

باهنر هم چنين با اشاره به ائتلاف 1+2 گفت: با ائتلاف1+2 تحت اين عنوان رايزني جدي نداشته‌ام ولي با افرادش صحبت کرده‌ام و از طريق رسانه‌ها نيز اعلام کرده‌ايم که اين ائتلاف به جبهه پيروان خط امام و رهبري بپيوندد.

وي درباره برنامه‌هاي تبليغاتي جبهه پيروان اظهار داشت: جبهه پيروان خط امام و رهبري سعي دارد مقدمات حضور براي کانديداهاي خود را در انتخابات آماده کند البته کانديداهاي اين جبهه نيز به تنهايي فعاليتهاي خود را در پيش گرفته‌اند.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين با بيان اين که دهه اول ارديبهشت ماه تکليف جبهه پيروان روشن مي‌شود خاطر نشان کرد: در دهه اول ارديبهشت ماه جبهه پيروان يک نفر را به عنوان کانديداي رسمي خود معرفي خواهد کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کاندیدا ، جبهه ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار