اصفهان/

کشاورزان اصفهانی همچنان وفادار و پایبند به ارزش های انقلاب

با وجود تنگناهای آبی اخیر، کشاورزان انقلابی استان اصفهان، بار دیگر پایبندی و وفاداری خودرا به نظام و انقلاب نشان دادند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، در دیدار 80 نفر از نمایندگان خبرگان کشاورزان استان با وزیر نیرو و استاندار اصفهان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد مدیریت خشکسالی استان اصفهان که با حضور مدیران و مسئولان کشوری و استانی بمنظور بررسي مسائل خشكسالي برگزار شد، نمایندگان کشاورزان اعلام کردند: ما همچنان پشتیبان ولایت هستیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان از بحران های بوجود آمده سوء استفاده نمایند.

در این جلسه 80 نفر نماینده ای که از طرف کشاورزان حضور داشتند با بیان اینکه پیگیری مطالبات کشاورزان استان رااز مسئولان خواستارند، تصریح نمودند: همچنان به انقلاب، امام و رهبر معظم انقلاب وفادارند و دشمنان را ناامید خواهندکرد.

این کشاورزان اعلام نمودند: ما حافظ دین و انقلاب هستیم و پایبندی خود به ارزش های عالی انقلاب را در تمام شرایط حتی مواقع بحرانی، کم آبی و خشکسالی حفظ خواهیم نمود و اجازه نخواهیم داد دشمنان از این شرایط سوء استفاده نمایند.

ایشان افزودند: ما در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل حمایت و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را نشان دادیم و در شرایط موجود نیز حامی ارزش های والای انقلاب خواهیم بود.

در این میان 22 نفر از این نمایندگان که از سراسر استان به همراه سایرین در این جلسه حضور پیدا کردند، به ارائه دیدگاههای خود پرداختند و پیشنهادهایی را برای مقابله با موضوع خشکسالی و کم آبی مطرح کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.