رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران در گفتگو با گفت:عوامل پليس راهور تهران توانستند طی 48 ساعت گذشته 4 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.
* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 357د66 ايران66
این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران پلیس راهور منطقه 13  در محدوده 21متري دهقان توانستند بادقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک 357د66 ايران66 که بلاصاحب در کنار خیابان رها شده بود کشف و ضبط نمایند که در نهایت با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری گردید.
*کشف خودرو سرقتی به شماره پلاک 741و19ايران22
سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه 6 در بزرگراه آفريقا به یک دستگاه خودروی سواري به شماره انتظامی741و19ايران22 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند.
وی افزود: به دنبال این موضوع پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 105 تحویل داده شد.
*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 64ت674ايران33
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ابراز داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در منطقه 16 یک دستگاه خودروی پراید را جهت اعمال قانون به علت تخطی از سرعت مطمئنه توقیف کردند.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد:پس از بررسی مشخص گردید خودروی پراید با شماره انتظامی 64ت674ايران33 سرقتی است لذا طبق قانون و با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 160خزانه تحویل گردید..
*کشف پرايد سرقتی به شماره پلاک 81د682ايران44
این مقام مسئول راهور تهران خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور فاتب در حین انجام وظیفه در محدوده منطقه 5 به یک دستگاه خودروی پژو به شماره انتظامی 81د682ايران44 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک شدند.
سرهنگ اسماعیلی اذعان داشت: پس از بررسی خودرو و استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است لذا طبق قانون با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری گردید./ف
برچسب ها: جستجوی ، خودروی ، سرقتی ، کلیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار