اعضای تیم استقلال، در شرایطی قرار است سال نو را آغاز کنند که بازی های حساسي را پیش رو دارند و بازی با سپاهان در نیمه نهایی حذفی مهمترین آنهاست اما حاشیه های این بازی تمامی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در این خصوص با سپاهانی ها توافق نکردند و این موضوع مشکلات بسیاری را بوجود آورده است زیرا حتی پس از اعلام تاریخ جدید این بازی همچنان این حرف و حدیث ها ادامه دارد و اعضای تیم استقلال در خصوص بازی کردن با این تیم با مشکلاتی جدی روبرو هستند و این اتفاق عاملی است که شرایط برای این دیدار کاملا نامشخص باقی بماند.

گفتنی است: پس از اعلام نارضایتی آبی ها از بازی در تاریخ نهم فروردین، سازمان لیگ مدعی شد که مسئولان 2 تیم باید با یکدیگر توافق کنند و حتی تاریخ جلسه اعلام شد، اما در این جلسه توافقی حاصل نشد و این موضوع عاملی شد که مسئولان در سازمان لیگ اعلام کنند که خودشان تصمیم گیری می کنند و این در حالی است که تاریخ جدید بازی 10 فروردین و یک روز پس از تاریخ قبلی اعلام شد اما این اوضاع با اعتراضی فراوان از سوی سپاهانی ها روبرو شد و مسئولان این تیم مدعی شدند که سازمان لیگ پشتیبان تیم استقلال است و به همین دلیل آنها معترض هستند،‌ اما در این گیر و دار، اعضای تیم مسئولان استقلال اعلام کردند که قصد ندارند در تاریخ جدید اعلام شده برابر سپاهان به میدان بروند زیرا شرایط مناسبی برای بازی در این زمان وجود ندارد.

آبی ها اعلام کردند، این تاریخ جدید تفاوتی با تاریخ قبلی ندارد و آنها بدلیل بازی هایی که در پیش دارند و همچنین حضور ملی پوشانشان در اردوی تیم ملی و خارج از ایران شرایطی دارند که نمی توانند برای بازی در تاریخ اعلام شده آماده شوند و این اوضاع برای آنها پیش آمده است و از طرفی دیدار نیمه نهایی با سپاهان نیز مهم و حساس است و مسئولان و اعضای تیم حریف باید این مسئله را درک کنند.

از طرفی اعلام شده است که استقلال پیش از این بازی باید در عربستان به مصاف حریف آسیایی خود برود اما سپاهان در اصفهان یک دیدار خانگی را انجام می دهد و ضمن اینکه تعداد ملی پوشان تیم استقلال با سپاهان قابل قیاس نیست و آبی ها در تمرینات ملی پوشان خود را در اختیار ندارند و نمی توانند بدون آنها و حضورشان در تمرینات به مصاف حریف بروند.

*برهانی ابراز پشیمانی کرد و خواستار تخفیف شد

مهاجم تیم استقلال در بازی این تیم با تراکتورسازی عکس العمل نامناسبی را ارائه نکرده و ضربه سری که به مصطفی اکرامی زد باعث محرومیتش شد، اما وی از این اقدام ابراز پشیمانی کرده است.

براساس این گزارش، آرش برهانی مهاجم تیم استقلال در جلسه اي از حضور در ترکیب تیم استقلال محروم شده است و این در حالی است که این بازیکن معتقد است که شرایط برای وی به گونه ای پیش رفته است که همه چیز به ضررش به اتمام رسیده و مسئولان نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

آرش برهانی از اقدامی که انجام داده ابراز پشیمانی کرده زیرا تا بحال چنین اقدامی را انجام نداده است و بدلیل فشار شدید بازی و حرکت بازیکن حریف به یکباره تعادلش را از دست داده است اما به هیچ وجه از انجام این حرکت، راضی نیست و از آن پشیمان است.

آرش برهانی معتقد است که با توجه به شرایط تیم استقلال وی تلاش می کند که بتواند نظر مسئولان را در خصوص تخفیف جلب کند تا حداقل از مدت زمان محرومیتش کاسته شود و وی بتواند در بازی های حساس لیگ استقلال را یاری کند.

از طرفی اعلام شده است که امیر قلعه نوعی از حرکت برهانی بسیار ناراحت و دلخور شده است و یکی از دلایل ناراحتی و بیماری وی این اقدام و اخراج و محرومیت مهاجم استقلال بود.

شایان ذکر است، مسئولان استقلال اعلام کردند که در خصوص تخفیف به آرش برهانی اقداماتی را انجام دادند و خواستار این شدند که وی بتواند با کاهش محرومیتش روبرو شود اما این اتفاق هنوز عملی نشده است و مسئولان اعلام کردند که پرونده این محرومیت بسته شده است و اعضای تیم استقلال نمی توانند در این خصوص اقداماتی را انجام دهند زیرا قرار نیست اتفاقی در این مورد رخ دهد و محرومیت ها به قوت خود باقی است، اما مسئولان تیم استقلال مدعی شدند که این اتفاق را پیگیری می کنند و در خصوص بسته شدن پرونده کوتاه نمی آیند و در تلاش هستند که از طریق معاون حقوقی خود شرایط را تغییر دهند، خصوصا در مورد محرومیت آرش برهانی، اصرار مسئولان تیم استقلال بسیار زیاد است زیرا آنها معتقدند که در این مورد سخت گیری شده است و رئیس کمیته می توانست محرومیت کمتری را با توجه به سابقه برهاني برای وی در نظر بگیرد.

*احتمال اعتصاب دسته جمعی آبی ها قوت گرفت

بازیکنان تیم استقلال بارها در خصوص شرایط مالی اعتراض کردند و به این موضوع اشاره داشتند که مسئولان باید در خصوص مسایل مالی آنها را همراهی کنند، اما این اتفاق رخ نداده است.

بر اساس اين گزارش، اعضای تیم استقلال در خصوص مسایل مالی با مشکلات جدی روبرو شدند و حتی مدعی هستند که این شرایط تا بحال در استقلال رخ نداده است و شرایط این فصل تیم در استقلال بی سابقه است.

گفتنی است: بازیکنان اعلام کردند که خواستار اجرای قانون و تعهدات باشگاه نسبت به بازیکنان هستند و اگر این اتفاق رخ ندهد، شرایط برای این تیم کاملا تغییر می کند.

بازیکنان مدعی هستند که مشکلات مالی شان عاملی است که آنها با مسایل و مشکلات شخصی روبرو شوند و باید مسئولان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند زیرا اعلام شده است که اعضای تیم استقلال در این خصوص اقداماتی را انجام ندادند و این موضوع باعث شده که اعضاي اين تيم در این خصوص وارد ماجرا شوند و اعتراض رسمی خود را به مسئولان در خارج از تیم ارائه کنند و خواستار این شوند که این مشکلات تا حدودی حل و فصل شود.

بازیکنان اعلام کردند هیچ یک از مسئولان در خارج از باشگاه با این تیم همدردی و همراهی نمی کند و این موضوع در استقلال بی سابقه بوده است و زمان آن رسیده است که آنها اقداماتی جدی را انجام داده و برای گرفتن حق و پولشان اقداماتی را انجام دهند زیرا در خصوص مسایل مالی نمی توانند با مدیریت استقلال گفتگو کرده و وی را تحت فشار قرار دهند زیرا مدیر عامل آبی ها در این مورد با اوضاعی خاص روبروست و به عقیده بازیکنان تلاش خود را انجام داده است، اما هزینه های تیمی مانند استقلال بالاست و هیچ مقام مسئولی وی را همراهی و یاری نمی کنند به همین دلیل شرایط برای وی سخت پیش می رود و بازیکنان قصد دارند اقداماتی را انجام داده تا حداقل به فاصله مدت کوتاهی تا پایان فصل بتوانند مقداری از طلب های خود را دریافت کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار