شهردار پردیس گفت :با افزایش و شدت دادن به بحث کنترل و نظارت در شهر پردیس دقت خوبی در بحث کنترل ساخت و ساز های غیر مجاز داریم .

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :حریم جاجرود را باید با تقسیمات فنی که انجام می دهیم مشخص خواهیم کرد و شهر جاجرود ایجاد می شود و پردیس حریم خود را دارد و اگر بخشی از پردیس ممکن است که در حریم جاجرود بیفتد و بخشی از آن هم در بومهن واقع شود و باید با تعامل در سطح شهرستان و استان و حتی دولت که مشکلاتی از این باب پیش نیاید .

وی ادامه داد :در بحث ساخت و ساز غیر مجاز در شهر پردیس سال جاری و سالیان قبل کنترل و نظارت را به شدت پیگیر هستیم چه در سطح شهر پردیس و حریم این شهر برخورد های خوبی بخش کنترل و نظارت داشته است و آمار آن به طور دقیق وجود دارد زیرا ما آمار را به صورت ماهیانه به استانداری اعلام می کنیم و هم جمع آوری و هم تخریب و هم همکاری خوبی با دادسرای ناحیه 26 در این زمینه داشتیم .

شهردار پردیس با اشاره به برخوردی شهر پردیس از امتیاز طرح مصوب تفضیلی در قیاس با سایر شهر های حومه تهران تصریح کرد : نهایت تلاش را کردیم تا کمترین اتفاق در این حوزه بیفتد و قطعا باید کمتر شود و پردیس هم یک ویژه گی خوبی دارد و آن برخورداری از طرح مصوب تفضیلی است و در سایر شهر ها مشخص نیست که تراکم چقدر است و اشغال چقدر می باشد و غیره و همه این موارد در شهر پردیس ضابطه دارد و به همین خاطر کنترل آن در شهر پردیس سخت نیست .

لاله در خاتمه اظهار داشت :نظام مهندسی با شهرداری همکاری خوبی دارد و هر جا تخلفی است به ما اطلاع می دهند و ما در بحث حریم هم به شدت موفق بودیم و مشکل خاصی نداریم و به هر حال بحث های قانونی وجود دارد که باید شهرداری برای مردم پیگیری کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.