دید وبازدیدهای سال نو اگربا هدف تازه شدن دیدارها و فراموش کردن گلایه ها وسبک کردن بار غصه های خود و دیگران انجام شود منجر به کاهش تنش های روحی و بهبود وضعیت جسمانی فرد و کاهش عوارض قلبی و عروقی میگردد،امیدوارم این هدف در هنگام دید و بازدید مد نظر همه باشد.

به گزارش خبرگار باشگاه خبرنگاران اراک باتوجه به اینکه بیماران قلبی ازنظر مصرف نمک و مواد قندی باید تحت کنترل باشند،استفاده از آجیل های نمک سود وشیرینی توصیه نمی شود ورعایت این مسئله در افرادی که دچار نارسایی قلبی و یا بیماری دیابت و فشار خون هستند ازاهمیت ویژه ای برخوردارمی باشد.
رعایت اعتدال در مصرف مواد غذایی به همه افراد دچار زمینه بیماری قلبی و عروقی توصیه میشود،وعده های غذایی سنگین و چرب منجر به افزایش خطر سکته قلبی و تشدید نارسایی قلبی میگردد.
ازجمله تاثیرات بسیار منفی افزایش مصرف مواد غذایی، افزایش وزن است.هم چنین ذکر این نکته حائزاهمیت است که اسراف در مصرف شکلات،کاکائو و نوشیدنی های حاوی این گونه مواد ویا الکل منجر به افزایش ضربان قلب و بروز نامنظمی ضربان قلب میشود.
درصورتیکه پزشک معالج ممنوعیتی در نظر نگرفته باشد انجام تمرینات سبک ورزشی در حدی که منجر به احساس خستگی شدید و یا درد وسنگینی سینه وتنگی نفس نشود،ایرادی ندارد و برای بیماران قلبی مفید هم خواهد بود.پیاده روی در هوای پاک روزانه بیست تا سی دقیقه برای حفظ سلامتی به همه افراد توصیه میشود.
از مصرف خوراکی ها و آشامیدنی هایی که توسط افراد در شرایط غیر بهداشتی در بین راه و یا مسافرخانه ها تهیه میشود حتی الامکان خوداری کنند،ساعت خواب و استراحت منظمی داشته باشند و از کم خوابی و خستگی شدید پرهیز کنند.
درصورتیکه افراد با وسیله شخصی سفر میکنند در بین راه برای تحرک عضلات و مصرف آب سالم توقف واستراحت نمایند.
دید و بازدیدهای سال نو اگر با هدف تازه شدن دیدارها و فراموش کردن گلایه ها و سبک کردن بار غصه های خود و دیگران انجام شود منجر به کاهش تنش های روحی و بهبود وضعیت جسمانی فرد و کاهش عوارض قلبی و عروقی میگردد./س
برچسب ها: عید ، نوروز ، دید و بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.