امام جمعه بیرجند با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه کنترل بازار صورت گرفته است، گفت: مردم همچنان خواهان کنترل بیشتر بازار و نظارت به صنوف هستند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز سال نو اظهار کرد: در آستانه تحویل سال هستیم و انتظار می‌رود مومنان الهی اعمال یکساله خود را بررسی کنند.

وی با تاکید بر خانه‌تکانی دل از هرگونه کینه و کدورت افزود: این روزها خانه‌تکانی‌ها زیاد شده و همه مردم به نوعی به خانه تکانی منزل خود مشغول هستند و از همه مهم‌تر خانه تکانی دل از هرگونه غم و غصه است.

رضایی بیرجند ادامه داد: همه ما باید در آستانه حلول سال نو عهد ببندیم که اگر خدایی نکرده اشتباهاتی داشته‌ایم را تکرار نکنیم.

امام جمعه بیرجند مهم‌ترین برنامه آتی کشور را انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواند و افزود: مهم‌ترین بحث در این زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

رضایی بیرجندی تصریح کرد: دشمنان نظام همواره به دنبال این بوده و هستند که حضور مردم را در پای صندوق‌های رای کمرنگ کنند که مردم ما با هوشیاری به موقع و ولایت‌پذیری خود توطئه‌ها را همواره خنثی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هرچه حضور مردم در انتخاباتی آتی بیشتر باشد قدرت نظام بیشتر می‌شود و حضور مردم قطعا سبب تثبیت نظام خواهد شد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به برنامه‌های مختلف ورزشی در استان گفت: هدف اصلی اجرای برنامه‌های همگانی ورزشی در استان که ستاد نماز جمعه بیرجند نیز در سال 91 آن را همراهی کرد تقویت روحیه نشاط و شادمانی بود.

رضایی بیرجندی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری جوانان ما به نشاط نیازمند هستند، تصریح کرد: زمینه‌های توسعه و تقویت ورزش همگانی و قهرمانی و نیز تفریحات سالم تنها با همت مسئولان فراهم می‌شود./س

برچسب ها: مردم ، کنترل ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.