نماینده مردم شهرستان های اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سه كارخانه بزرگ تولید انواع نوشیدنی با اعتباری بالغ بر یك هزار و 500 میلیارد ریال در شهرك تخصصی آب نیر در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / دكتر منصور حقیقت پور در جلسه شورای اداری شهرستان نیر افزود: فاز اول این طرح ها تا تابستان سال آینده تكمیل خواهد شد.

وی گفت: در برابر این سرمایه گذاری ها مسوولان ذیربط باید زیرساخت های این شهرك را تكمیل كنند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: به رغم اقدامات انجام شده شهرستان نیر متوازن با دیگر شهرهای استان و كشور توسعه نیافته است.

حقیقت پور مهاجرت شدید در این منطقه را نمونه بارز محرومیت منطقه دانست و گفت: اگر روند توسعه در این منطقه رایج و یا شتاب بیشتری داشت امروزه شاهد كاهش جمعیت بیش از 50 درصدی مردم منطقه نبودیم.

وی با اشاره به این كه طرح های گردشگری منطقه باید با شتاب بیشتری اجرا شود افزود:متولیان امر باید با كسانی كه به هر نحوی موجب ركود و تعطیلی طرح های تولیدی و گردشگری در منطقه می شوند برخورد قانونی كنند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: وزیر نیرو قول تخصیص 40 میلیارد ریال برای توسعه شبكه آب ، 230 میلیارد ریال برای توسعه شبكه گاز حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین و وزیر راه و شهرسازی نیز قول اختصاص 20 میلیارد ریال برای اجرای طرح چهار بانده كردن محور ارتباطی نیر ، سراب را داده اند.

حقیقت پور پیگیری بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان نیر را از اولویت برنامه های مجمع نمایندگان استان دانست/س 

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، کارخانه ، نیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.