رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس از انهدام سه باند توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسن احمدی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر سلماس، اظهار داشت: در یک ماه گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان سه باند خرید و فروش وحمل مواد مخدر با سه عملیات جداگانه منهدم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس اضافه کرد: از این سه باند 24 کیلوگرم انواع موادمخدر از قبیل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

وی افزود: در این زمینه 46 نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

احمدی گفت: مواد مخدر کشف شده از21دستگاه خودروی سواری در جاده ارومیه به سلماس شناسایی شد که به طور ماهرانه توسط افراد قاچاقچی در داخل خودروها جاسازی شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس در ادامه از برگزاری کلاس آگاه‌سازی برای دهیاران در خصوص ممنوعیت کشت گیاه شاهدانه و خشخاش و نیز کلاس آگاه‌سازی برای بسیج خواهران در جهاد کشاورزی خبر داد.

فرماندار سلماس نیز دراین جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همکاری لازم را برای ایجاد مرکز بازپروری معتادان در این شهرستان را داشته باشند.

مرتضی نظری  بر لزوم آگاه سازی جوانان از عواقب سوء‌مصرف مواد مخدر تاکید کرد و گفت: باید با همکاری کلیه دستگاه‌های فرهنگی زمینه آگاه‌سازی به جوانان در زمینه سوء‌استفاده از مواد مخدر آموزش‌های لازم ارائه شود.

نظری افزود: باید فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در جامعه نهادینه شده و این امر مستلزم کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی خوب و قوی است.
برچسب ها: سلماس ، مخدر ، انهدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.