جاده هاي لرستان زير ذره بين پليس

فرمانده انتظامي لرستان با بيان اينكه با هر تخلف رانندگي، حقي از ديگران تضييع مي شود، گفت: جهت جلوگيري و كاهش تصادفات با نظارت، كنترل و نصب دوربين با رانندگان هنجارشكن برخورد مي شود.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار" كاظم عليزاده در مراسم آغازين رزمايش پليس راه با بيان اينكه اجراي اين طرح يك حركت جمعي است كه امروز با همكاري دستگاه هاي مرتبط اجرايي شد، گفت: هرجا كه مشاركت حداكثري باشد مطمئنا" دست يابي به اهداف و خدمات دهي بهتر و بيشتر مي شود.
وي ايجاد نظم و انضباط ترافيكي و كاهش وقوع تصادفات را از اهداف مهم طرح نوروزي پليس دانست و اظهار داشت: جهت امنيت و آرامش خاطر مسافران نوروزي از تمامي ظرفيت هاي پليس استان و دستگاههاي مرتبط استفاده مي شود.
اين مقام انتظامي در ادامه با بيان اين كه دغدغه پليس، ايجاد سفري ايمن و بدون خطر براي مسافران خواهد بود، تصريح كرد : پليس راه و راهور استان در طول ايام نوروز با آمادگي كامل و تلاش 130 تيم ويژه در جهت آرامش خاطر مردم استان و مسافران نوروزي فعاليت دارند .
فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اينكه جهت جلوگيري و كاهش تصادفات با نظارت، كنترل پليس و نصب دوربين هاي مداربسته با همكاري دستگاه ها مرتبط با رانندگان هنجار شكن و رانندگاني كه حقوق ديگران را ناديده مي گيرند برخورد مي شود، گفت : تلاش و برخورد پليس صرفا" به خاطر حفظ جان و اموال رانندگان و مسافران مي باشد.
عليزاده با اشاره به اينكه با هر تخلف رانندگي، حقي از ديگران تضييع مي شود، تصريح كرد: براي احترام به ديگران بايد قوانين و مقررات را رعايت كنيم.
وي علت اصلي وقوع تصادفات را رانندگي با سرعت غير مطمئنه دانست و گفت: سبقت غيرمجاز و خواب آلودگي نيز از ديگر علل وقوع تصادفات مي باشند كه تاكيد مي شود رانندگان به اين سه مورد توجه داشته باشند.
فرمانده انتظامي استان رعايت قوانين و مقرارات را ضامن سلامتي در رانندگي دانست و بر پرهيز از عجله وشتاب درحين رانندگي تاكيد داشت.
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد اين طرح با همكاري همه دستگاه هاي مرتبط از 25 اسفند امسال تا پايان تعطيلات نوروز ادامه دارد./ف

برچسب ها: جاده ، لرستان ، ذره بین ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار