مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از همکاری روزانه 85 ناظر و بازرس با ستاد دائمی تسهیلات سفر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مژگان ریاحی اظهار کرد: از 28 اسفندماه جاری تا 16 فروردین‌ماه 92 روزانه 85 ناظر و بازرس با ستاد دائمی تسهیلات سفر در استان همکاری می‌کنند.

وی افزود: فعالیت 40 ناظر از تأسیسات و موسسات گردشگری استان و 20 ناظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌ منظور نظارت بر اصناف مختلف از جمله مهم‌ترین کارها در ستاد تسهیلات سفر استان است.

ریاحی ادامه داد: 10 ناظر سازمان تعزیرات حکومتی و 15 ناظر دانشگاه علوم پزشکی از دیگر همکاران با ستاد دائمی تسهیلات سفر استان در سال‌جاری به ‌شمار می‎روند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار این ستاد همزمان با 28 اسفندماه جاری خبر داد و گفت: فعالیت این ستاد تا 16 فروردین‌ماه 92 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر استان کارشناسی شده هستند، خاطرنشان کرد: ارائه 157 مورد خدمات رفاهی و فرهنگی، فراهم کردن امکانات برای اسکان 38 هزار و 904 نفر مسافر در روز،‌ 71 کیوسک و پایگاه اطلاع‌رسانی برای راهنمایی مسافران نوروزی و همکاری 85 ناظر و بازرس با ستاد دائمی تسهیلات سفر استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد در استان به شمار می‌رود.

ریاحی افزود: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های زیادی در زمینه جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که امیدواریم با اطلاع‌رسانی درست، استان بیش از پیش به استان مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی هدف ستاد تسهیلات نوروزی را ماندگار کردن گردشگران در استان دانست و تصریح کرد: حضور هر گردشگر با خود رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی را به همراه دارد و این خود بهترین فرصت برای توسعه و گسترش استان در تمام ابعاد است.
برچسب ها: سفر ، تسهیلات ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.