زنجان/

جایگاه و ظرفيت ویژه زنجان در ورزش کشور

حضور 60 تیم از زنجان در لیگ‌های مختلف بیانگر جایگاه آن در ورزش کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  زنجان،  استاندار زنجان در جلسه مجمع خیران ورزشی استان زنجان با اشاره به پیگیری خلاء موجود در ورزش استان، طی چند سال حضور خود در استان گفت: این استان استعداد و ظرفیت ویژه‌ای در ورزش دارد.

رئوفی‌نژاد ظرفیت موجود در ورزشکاران استان زنجان را نیازمند حمایت عنوان کرد و افزود: جایگاه استان زنجان در ورزش را تعداد تیم‌های آن در لیگ‌های مختلف ورزشی تعیین می‌کند.

وي با اشاره  به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران استان زنجان از میادین ملی و بین‌المللی تصریح کرد: استان زنجان با توجه به موقعیت و امکانات خود قطعا رتبه نخست را در بین استان‌های دیگر در ورزش دارد.

 استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد تیم‌های لیگی برخی استان‌ها با سه برابر جمعیت زنجان به اندازه این استان است، ادامه داد: حضور 60 تیم از زنجان در لیگ‌های مختلف بیانگر جایگاه آن در ورزش کشور است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه فعالیت هیئت‌های ورزشی در صورت دولتی بودن ورزش بی معنی محسوب می‌شود، اضافه کرد: دولت توان اداره مالی ورزش را ندارد.

وی به هزینه‌های انجام شده در ورزش اشاره و تصریح کرد: اداره 414 هیئت ورزشی استان زنجان بدون حمایت و حضور بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه 80 تا 90 درصد از ورزش کشور در بخش لیگ‌ها توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، خاطر نشان كرد: اغلب مسابقات کشوری هم توسط این بخش برگزار می‌شود./س


 

برچسب ها: ورزش ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.