نگاه آماری به لیگ برتر والیبال؛

پیکان صدرنشین بردهای مقتدرانه

رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سال 1391 از 26 مهر با حضور 12 تیم آغاز و 25 اسفند امسال به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امسال 142 بازی انجام شد که از این تعداد 42 دیدار با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و تیم پیکان توانست 10 بازی را با این نتیجه پیروز شود و در جایگاه نخست مقتدرانه ترین بردها قرار بگیرد.

در مسابقات لیگ برتر امسال 58 بازی با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید که تیم متین ورامین 10 دیدار خود را با این نتیجه پیروز شده و در رده نخست این بردها قرار دارد.

از 42 بازی که با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید تیم سایپا با 7 دیدار بیشترین بردهای این گونه را در کارنامه خود به ثبت رساند.

به طور کلی در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور سال 1391 در مجموع 537 ست بازی انجام شد و 24 هزار و 43 امتیاز میان تیم رد و بدل شد.

به طور کلی 222 هزار و 250 نفر از مسابقات با حضور در سالن های والیبال دیدن کردند که به طور میانگین در هر دیدار 1593 نفر حضور داشته است.

براساس  اين گزارش، ناظران مبنی بر حواشی به وجود آمده در طول مسابقات لیگ و تعداد کارت های زرد و قرمز ارائه شده به بازیکنان از سوی داوران تیم های بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری تبریز و میزان خراسان جزو بهترین تیم های بااخلاق لیگ معرفی شدند./مح
برچسب ها: پیکان ، لیگ برتر ، صدرنشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار