رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همانگونه که شاه نتوانست در مقابل ملت ایران پیروز شود حاکمان ظالم بحرین نیز نخواهند توانست در مقابل ملت مقاوم این کشور پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران، علاءالدین بروجردی که بعدازظهر امروز شنبه (26 اسفندماه)‌ در همایش دفاع از مردم مظلوم بحرین در بروجرد سخن می‌گفت، اظهار داشت: شکرگذارم این توفیق نصیبم شد تا در این همایش که یک امر آرمانی ارزشی اسلامی بین‌المللی جهت حمایت از حرکت عظیم و شجاع بحرین در مقابل ظلم و ستم آل خلیفه است حضور دارم.

وی افزود:‌ از بروجرد درود می‌فرستم به شیخ عیسی قاسم که هدایت مردم بحرین را بر عهده دارد، حضرت آیت‌الله قریفی که چهره برجسته و روحانی بحرین است و حضرت شیخ علی سلمان که دبیر کل جمعیت وفاق هستند و همچنین به شیرزنان بحرینی و همچنین  به کودکان خردسال شکنجه شده که به فضل الهی حاکمان آینده این کشور خواهند بود.

بروجردی با بیان اینکه این یک سنت الهی است که مظلومان سرکوب خواهند شد گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بدون تردید پیروزی از آن مردم بحرین خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مردم بحرین که هیچ حرفی فراتر از حق شناخته شده خودشان ندارند با ظلم و ستم حاکمان خود مواجه شده‌اند به طوری که به آنها اجازه داده نمی‌شود حتی  اولین حقوق زندگی را داشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ چطور می‌شود مردمی که به دنبال داشتن حق رای هستند با حرکت وحشیانه حاکمان خود مواجه هستند.

بروجردی آنها به صورت وحشیانه طرفداران، کودکان و پزشکان را به زندان منتقل می‌کنند و به صورت فجیع آنها را شکنجه می‌کنند و از آنها ا عتراف دروغین می‌گیرند که بسیار خنده‌آور است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ به طور مثال طرفداران و پزشکان را مجبور به اعتراف دروغین می‌کنند که بگویند کیسه‌های خون را از بیمارستان به بیرون منتقل کرده تا مردم به روی خود بزنند و بگویند که بر اثر ضربات نیروهای دولت این گونه شده است در حالی که این کاری خنده‌آور بوده و افکار  عمومی آنرا نخواهد پذیرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از تمام ظرفیت خود استفاده کرده‌اند و با سلاح‌های سنگین به کشوری که 600 کیلومتر مربع وسعت و یک میلیون نفر جمعیت دارد حمله کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تنها گناه بحرین شیعه بودن آنها است گفت:‌ همانگونه که شاه نتوانست در مقابل ملت ایران پیروز شود حاکمان ظالم بحرین نیز نخواهند توانست در مقابل ملت خود پیروز شوند.

بروجردی در ادامه خاطرنشان کرد: کار مردم بحرین چیزی جز نصرت الهی نیست و قطعا پیروزی از آن ملت بحرین خواهد بود.

نماینده بروجرد در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود وقت نتوانستیم نمایش‌هایی از وحشی‌گری‌های ظالمان بحرین را به نمایش بگذاریم ولی در آینده‌ای نزدیک این کار را انجام خواهیم داد.

گفتنی است؛ همزمان با دومین سالروز تخریب میدان لولو شهر منامه در بحرین به دست وهابیون عربستانی همایش حمایت از مردم مظلوم بحرین در شهرستان بروجرد با حضور آیت‌الله اختری نماینده مقام معظم رهبری و دبیر کل جمعیت دفاع از مردم بحرین، حسین شیخ‌الاسلام مدیرکل امور بین‌الملل ملجس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجردی، شیخ دقاق مبارز بحرینی و مسئولان شهرستان بروجرد بعد از ظهر امروز 26 اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار