فیلم سینمایی "زن ها فرشته اند" به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساعت 23 از شبکه نمایش به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی "زن ها فرشته اند" به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساعت 23 از شبکه نمایش به روی آنتن می رود.



امین حیایی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، لادن طباطبایی، احمد پورمخبر و با معرفی مریم سلطانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


نویسندگی این فیلم برعهده قربان محمدپور و احمد رفیع زاده برعهده داشند.



این فیلم روایت جمشيد كاميار است که براي تهيه ي هديه ي جشن تولد همسرش مريم از موجودي صندوق شركت برداشت مي كند. هرمز و جواد، از دوستان خلافكار جمشيد، سرپرستي گروهي را به عهده دارند كه زنان را اغفال مي كنند و به گمراهي مي كشانند. آنها براي از هم پاشاندن كانون خانوادگي جمشيد او را پاي ميز قمار مي كشانند و با تقلب پول هائي را كه او از گاوصندوق شركت سرقت كرده مي برند، و او را به همسرش بدبين مي كنند تا پس از جدائي آن دو مريم را به فساد بكشانند. داش ابرام ، كه همسايه ي آنها است، به كمك مريم مي رود و وقتي مريم به چنگ هرمز و افرادش مي افتد به كمك سوسن، همسر سابق جمشيد و نامزد هرمز، آنها را به دام پليس گرفتار مي سازد. مريم موقع فرار زخمي و سوسن كشته مي شود. مريم پس از مداوا زندگي جديدي را در كنار شوهر و فرزندش پرويز آغاز مي كند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار