سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با تاکید بر حق مردم خوزستان برای قهرمانی در مورد اعتراض تیم مقابل به داوری گفت: این داوران در 3 روز آخر هم قضاوت بازی را برعهده داشتند و تیم ما تنها یک بار برنده بود.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: به نظرم این بهترین داوری در لیگ بود. همین گروه داوری در سه روز بازی در تهران قضاوت فینال را برعهده داشتند و تیم ما تنها یک پیروزی به دست آورد بنابراین قضاوت برای تیم حریف چندان هم بد نبود.
 
وی ادامه داد: بازیکنان ما از ابتدای بازی کار را مقتدرانه شروع و برای اولین بار در خارج از خانه با همین اقتدار هم کار را تمام کردند. مهرام هم تیم بزرگی است و در این میان شانس ما کمی بیشتر بود و از طرفی بازیکنان ما بهتر کار کردند. من از تمام بازیکنان داخلی و خارجی خود راضی هستم و به نظرم همه آنها در این قهرمانی شریکند. این نفرات شایسته قهرمانی بودند و امیدوارم تماشاگران و مردم خوزستان به حقشان رسیده باشند.

سرمربی پتروشیمی در مورد نیامدن مهرامی ها به مراسم اهدای جام تصریح کرد: تیم مهرام همیشه بزرگ بوده و شاید مقام دومی برای این تیم کم بود اما به هیچ وجه جایگاه این تیم کمتر از ما نیست و از مجموعه مهرام، مدیران، بازیکنان و سرپرست این تیم تشکر می کنم چون همیشه بسکتبال خوبی را به نمایش گذاشته و حامی بسکتبال بوده اند. /آق
 
برچسب ها: پتروشیمی ، حاتمی ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار