بازیکن اسلونیایی تیم بسکتبال پتروشیمی با شکایت از شایعات بد بازی کردن به خاطر قهرمانی تیم پدرش می گوید: در پنج بازی با درد و مصدومیت کار کردم و باز گفتند به خاطر پدرم بد بازی می کنم.

سانی بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به گلایه از شایعه پردازی در ایران پرداخت و توضیح داد: صادقانه می گویم که برخی افراد در اینجا بدجنس و شایعه پرداز هستند، چرا که با وجود مصدومیت و شرایط بدم می گفتند به خاطر پدرم خوب بازی نمی کنم. برای تمام کسانی که به این شکل صحبت می کنند متاسفم. آنها نمی دانند که با چه دردی در این مدت بازی کردم و اگر دیدار فینال مقابل مهرام و تیم پدرم نبود اصلا بازی نمی کردم چون امکان آن را نداشتم.

وی ادامه می دهد: بعد از اینکه در مرحله نیمه نهایی مقابل گرگان بازی نکردم برای فینال آماده شدم چون مسئولیت پذیری داشتم و از طرفی شایعاتی بود که مصدومیت کمر من ساختگی است و نمی خواهم مقابل پدرم بازی کنم. این شایعات واقعا بد بود و به نظرم از طرف کسانی مطرح شد که بسکتبال نمی فهمند. قبول دارم در تمام دنیا این صحبتها هست اما در ایران اوضاع از لحاظ شایعات و صحبتهای نادرست بدتر از همه جاست.

سهراب نژاد پدرم را برد!

بازیکن پتروشیمی در مورد شکست دادن دوباره تیم پدرش اشاره کرد: امروز حامد سهراب نژاد پدرم را برد و بهترین مرد فینال بود. حامد مثل یک کاپیتان واقعی بازی کرد و به او تبریک می گویم چون ما را به قهرمانی رساند.

سانی در مورد آینده خود با پتروشیمی توضیح داد: من دیگر قراردادی با این تیم ندارم و به خانه می روم. چند پیشنهاد هم از اروپا دارم. در این مدت تجربه سختی داشتم چون به برخی از موارد مورد توافق عمل نشد برای مثال خانواده ام به ایران نیامدند اما هنوز هیچ چیز در مورد آینده ام معلوم نیست./آق
برچسب ها: سانی ، پتروشیمی ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار