معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: با جذب صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی، چرخه صنعت در این شهرک‌ها تقویت می‌شود.

حامد روشن‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: فعالیت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در راستای ارتقای جایگاه صنایع کوچک در سهم ارزش افزوده کشور و پشتیبانی از ایجاد تحول در تشک‌های صنعتی قرار دارد.

وی با اشاره به خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی به صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران استان، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال، حمایت از صنایع کوچک، ایجاد صنایع مرتبط با توانمندی‌های منطقه، جلوگیری از تمرکز نامتوازن صنایع و بهبود شرایط کار و ایمنی از جمله این خدمات است.

روشن‌منش به جذب صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران به شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر برنامه‌های مختلفی برای تقویت صنعت در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: توسعه سه خوشه صنعتی آب‌میوه و کنسانتره، سنگ و تولیدات باغی با رویکرد سیب و انگور و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه نوسازی صنایع از جمله اقدامات تأثیرگذار در تقویت صنعت در استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات بانکی به صنعت‌گران، تصریح کرد: صنعت‌گران آذربایجان‌غربی می‌توانند با استفاده از امکانات و بسترهای مناسب صنعتی جایگاه خود را ارتقا دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.