قطعه نهایی تندروهای بزرگراه آزادگان شامل مسیر هفت کیلومتری ، حدفاصل شمال پل رودخانه کن تا پل شهید کاظمی صبح امروز با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید .

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این مسیر دارای تقاطع های غیر همسطح و پل های دوربرگردان متعددی است و همزمان با بهره برداری از قطعه نهایی تندروهای بزرگراه آزادگان ، تقاطع غیر همسطح راه آهن تهران جنوب با بزرگراه آزادگان نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد .
 
بر این اساس ، علاوه بر این ، تقاطع غیر همسطح محور احمد آباد مستوفی با بزرگراه آزادگان وتقاطع غیر همسطح سعید آباد –آزادگان که هم اکنون مراحل نهایی عملیات عمرانی آن سپری می شود اوایل سال 92 به شهروندان تحویل داده خواهد شد .
 
همچنین قطعه نهایی تندروهای بزرگراه آزادگان دارای هفت مسیر رابط اصلی و دو مسیر رابط موقت است که ارتباط بخ شهای تندرو و کندرو را برقرار می کند .
 
بهره برداری از این قطعه بزرگراه موجب توزیع بهتر و ایمن تر ترافیک در محور احمد آباد مستوفی و بزرگراه سعید آباد خواهد شد و بسته شدن پرونده احداث بزرگراه آزادگان سبب بهبود وضعیت سفرهای برون شهری و تفکیک ترافیک  بزرگراهی از تردد های محلی شده و تاثیرات مثبتی بر ساکنان این محدوده خواهد گذاشت .
 
بر اساس این گزارش پروژه احداث بزرگراه شهید مهتدی ، حدفاصل انتهای بلوار معلم تا خیابان ثار الله و اقع در بلوار خلیج فارش در منطقه 18 شهرداری بهره برداری می شود ./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.