رقابت های انتخابی تیم ملی پارازوخانه ای به میزبانی تهران برگزار شد که در پایان جانبازان 70 درصد کرمانی توانستند عناوین سوم و چهارم این مسابقات را در رشته های میل گیری نشسته و ایستاده از آن خود کنند.

جلال رشیدزاده ، دبیر هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: این رقابت ها با حضور 37 ورزشکار از اصفهان، خراسان جنوبی، یزد، خراسان رضوی، البرز، کرمان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، کرمانشاه، لرستان، تهران و توابع تهران در زورخانه ملی شهید فهمیده برگزار شد.

وی افزود: جانبازان و معلولین کشور برای تصاحب پیراهن تیم ملی در دو گروه معلولیت ایستاده (شامل ورزشکاران قطع عضو زیر زانو، بالای زانو و پولیو) و گروه نشسته (شامل ضایعه نخاعی، قطع دو پا بالای زانو و زیر زانو و پولیوی شدید) در دو رشته میل گیری و کباده با هم به رقابت پرداختند.

رشید زاده تصریح کرد: در پایان این رقابت ها عبدالرضا دامغانی ، جانباز کرمانی با 382 امتیاز در رشته میل گیری نشسته توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین احمد رئیسی دیگر جانباز کرمانی توانست با 308 امتیاز در رشته میل گیری ایستاده مقام چهارم را از آن خود کند.

گفتنی است: رقابت های انتخابی تیم ملی پارازوخانه ای 24 اسفند ماه جاری با حضور 15 تیم از استانهای سراسر کشور در تهران برگزار شد./ع

برچسب ها: درخشش ، جانبازان ، کرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.