آرش برهانی مهاجم تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است. این بازیکن با محرومیت همراه است و نمی تواند استقلال را در بازی هایش همراهی کند، اما این اتفاق قرار است با تغییراتی روبرو شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال تحت شرایط خاص قرار گرفتند زیرا اوضاع برای این تیم به گونه ای است که اعضای این تیم به تمام داشته های خود نیاز دارند و خواستار این هستند که با اوضاعی ایده آل روبرو شده و با تمام بازیکنان خود برای رویارویی با حریفمان آماده شوند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال در کادر فنی خواستار حضور تمام توان خود هستند و اعلام کردند که وضعیت برای این تیم کاملا متفاوت است زیرا عنوان کردند که چند بازیکن این تیم شرایط حضور در ترکیب این تیم را ندارند و این موضوع برای اعضای این تیم دردسر ساز شده است.

شایان ذکر است: استقلال با اوضاعی روبرو شده است که آرش برهانی را به عنوان مهاجم اصلی است که ترکیب این تیم در اختیار ندارد. این بازیکن با محرومیت سه جلسه ای روبرو شده است و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم نمی تواند وی را در اختیار داشته باشند گفته می شود این بازیکن نمی تواند در بازی های استقلال این تیم را همراهی کند. اما این اتفاق شامل بازی های جام حذفی و آسیا نمی شود زیرا اعلام شده است که وی برای بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی نمی تواند استقلال را همراهی کند.

این بازیکن در بازی های لیگ از همراهی استقلال در سه بازی محروم است اما این اتفاق قرار نیست در بازی های جام حذفی و آسیا اتفاق بیافتد.

اعلام شده است که آبی ها قصد دارند از این بازیکن در ترکیب تیم استقلال استفاده کنید و این بازیکن را برای بازی های آینده در اختیار داشته باشند.

وی قرار است برای بازی با سپاهان که قرار است دهم فروردین برگزار بشود آماده شود و این تیم را همراهی کند.

این بازیکن قرار است که برای این بازی آماده بشود و این تیم را همراهی کند. این بازیکن  قرار است برای بازی با سپاهان آماده حضور در ترکیب استقلال شود./آق
برچسب ها: برهانی ، سپاهان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار