اعضای هیئت دولت در آخرین جلسه خود در سال جاری تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاق و لحظه خدمت خود را بیان کردند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، اسفندیار رحیم مشایی مشاور رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در آخرین جلسه هئیت دولت در سال 91 که شب گذشته در پاستور انجام شد در گفتگوي اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظه و رویدادی که در سال 91 در حوزه کاری خود اتفاق افتاده است، اظهار داشت: تلخ‌ترین اصلا سرغ ندارم.

 وی در مورد شیرین‌ترین لحظه گفت: فکر میکنم اول نوروز شیرین‌ترین لحظه باشد زیرا نوروز زیباست و روزی است که دل‌ها می‌جوشند و تمام خوبی‌ها سرازیر می‌شوند و همه نواقص و کدورت‌ها کنار می‌روند لذا نوروز ریشه آسمانی و الهی دارد.

محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در آخرین جلسه هئیت دولت در سال 91 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظه و رویدادی که در سال 91 در حوزه کاری خود اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در سال 91 تمام لحظات ما حساس و لحظات تصمیم‌گیری بود که با توکل به خداوند توانستیم راه خود را تا این مرحله پیش ببریم.

وی افزود: امیدوارم در آینده روزهای بهتر و خوب‌تری را داشته باشیم.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای را می‌خواستید در سال 91 انجام بدهید اما نتوانستید، گفت: در ذهن ما خیلی مسائل وجود داشت و اکنون هم وجود دارد که امیدوار هستیم بتوانیم رشد شاخص‌های اقتصادی را داشته باشیم، کاهش تورم را هدفگیری کردیم و همچنین کاهش نررخ ارز و سکه و افزایش پول ملی را در دستور کار داریم.

بهمنی درباره اینکه مهم‌ترین برنامه‌ای که برای سال آینده برای اجرا دارید چه برنامه‌ای است، اظهار داشت: مهم‌ترین ایده ما افزایش ارزش پول ملی است و امیدواریم با مذاکراتی که در پیش است نتیجه مثبت بگیریم و روند کاهش در قیمت ارز و سکه را شاهد باشیم.

در ادامه مصطفی محمد نجار وزیر کشور در آخرین جلسه هئیت دولت در سال 91 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران  درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظه و رویدادی که در سال 91 در حوزه کاری خود اتفاق افتاده است، اظهار داشت: حوادث شیرین در سال جاری بسیار زیاد بوده اما به نظر من شیرین‌ترین اتفاق، آمادگی کامل همکاران ما در وزرات کشور برای برگزاری انتخابات آتی است.

وی همچنین درباره تلخ‌ترین اتفاق گفت: به نظرم لحظه‌ای که هموطنانمان بر اثر بلایای طبیعی فوت مي‌کنند تلخ‌ترین اتفاق است و من زلزله آذربایجان شرقی را تلخ‌ترین اتفاق سال 91 می دانم.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات کشور در آخرین جلسه هئیت دولت در سال 91 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظه و رویدادی که در سال 91 در حوزه کاری خود اتفاق افتاده است، اظهار داشت: شیرین‌ترین لحظه موفقیت‌هایی بود که نظام جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف داشته به خصوص پیشرفت‌های علمی که برای جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: نکته مشترک این موفقیت‌ها این است که تمام نیروهای ارزشی موجود در نظام در آن دخیل بوده‌اند و شیرین‌ترین لحظه برای من این است که شاهد این موفقیت‌ها هستم.

مصلحی درباره تلخ ترین لحظه و اتفاق در سال 91 ‌گفت:‌ زمانی  که می‌خواهیم کسانی را که تخلفاتی از آنها سر زده دستگیر کنیم، بسیار سخت است و می‌خواهیم کشوری داشته باشیم که چنین اتفاقاتی در آن نیافتد.

حجت‌الاسلام سید محمد رضا میر تاج الدینی معاون اجرای قانون اساسی رئیس جمهور کشور در آخرین جلسه هئیت دولت در سال 91 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران  درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظه و رویدادی که در سال 91 در حوزه کاری خود اتفاق افتاده است، اظهار داشت: تلخ‌ترین حادثه در سال 91 حادثه مجلس و اختلافاتی به وجود آمده که منجر به عزل وزیر کار شد، بود.

وی در مورد شیرین‌ترین اتفاق در سال جاری گفت: مهم ترین و شیرین‌ترین موضوع این است که ما هیج بن بستی در نظام جمهوری اسلامی نداریم و تمام مسئولان و مدیران در هر سطحی برای تلاش و خدمت در فعالیت هستند و هر بن بستی با دستان رهبر فرزانه انقلاب گشوده می‌شود.

در ادامه نیز علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در پایان جلسه هیئت دولت در سال 91 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظه و رویدادی که در سال 91 در حوزه کاری خود اتفاق افتاده است، اظهار داشت: من شیرین‌ترین لحظه در سال جاری در حوزه مدیریتی خود را آزادی 48 زائر ایرانی که در سوریه گروگان گرفته شده بودند می‌دانم.

وی ادامه داد: حوادث تلخ زیاد بوده اما تلخ‌ترین لحظه و اتفاق شهادت شهید شاطر بود.

وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که چه کاری را در حوزه خود می‌خواستید انجام بدهید و موفق نشدید، گفت: موردی بود که نمی‌توانم بگویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تلخ ، شیرین ، لحظه ، کابینه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار