مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، از افزایش پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز 1392 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

پیمان شرفایی گفت: این افزایش پروازها در مسیرهای تهران، مشهد و شیراز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز پرواز به مقصد تهران و شیراز سه بار در هفته و به مقصد مشهد مقدس نیز یک بار در هفته افزایش خواهد یافت.

شرفایی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این فرودگاه،کنترل و بازدید دستگاه های ناوبری، هماهنگی با واحدهای ذیربط فرودگاهی به منظور خدمت رسانی بهتر، زیبا سازی و آذین بندی محوطه فرودگاه و ... رااز جمله مهمترین اقدامات برای خدمت رسانی بهتر در ایام نوروز برشمرد.

به گفته شرفایی در ایام نوروز مجموعه فرودگاه کرمانشاه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی خواهد بود و شیفت ها نیز در این ایام تشدید می شود.

وی تصریح کرد: جلسه توجهیی برای کارکنان فرودگاه برگزار شده و هماهنگی های لازم نیز با تاکسیرانی، بانک هاو سایر دستگاه های مرتبط انجام شده است.

شرفایی همچنین از تهیه بروشورهای اطلاع رسانی با هدف معرفی کرمانشاه و راهنمایی مهمانان نوروزی خبر داد.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر 80 تا 100 پرواز در هفته از فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، عسلویه، جده و استانبول انجام می شود.

وی افزود: این پروازها از طریق شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ماهان، ایران ایر تور، معراج و تورکیش ایرلاین انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در ادامه تکمیل و افتتاح پروژه توسعه ضلع غربی ترمینال پروازهای داخلی، توسعه ایستگاه ایمنی و آتش نشانی فرودگاه، توسعه طبقه فوقانی ترمینال پروازهای داخلی و احداث ترمینال خارجی جدید را از اهم پروژه های این اداره کل در سال 92 خواند.

شرفایی در پایان ابراز امیدواری کرد فرودگاه کرمانشاه میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، فرودگاه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.