نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، از ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری خواست با توجه به نقش این قشر در ارتقاء آگاهی عمومی مردم، اطلاعات خود را نسبت به مسائل روز جامعه ارتقاء دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، درنشست ماهانه ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری گفت: به روز بودن و اطلاع از مسائل روز از ضروریات ائمه جمعه است و آنان باید با مطالعه و استفاده ازمطالب سایت های خبری خوب، در جریان اتفاقات خبری استان و کشور قرار گیرند تا بر قدرت تحلیلشان افزوده شود.
وی، عملکرد رسانه ها و صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری را در سال گذشته مناسب ارزیابی کرد و استفاده از پتانسیل ائمه جمعه این استان در برنامه های صدا و سیما را مورد تاکید قرار داد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با تاکید بر لزوم تعامل مرکز خدمات طلاب استان با ائمه جمعه گفت: مرکز خدمات طلاب استان چهارمحال و بختیاری نقش خود را برای رفع مشکلات این قشر به خوبی ایفا کرده است.

وی، از شروع بکار بنیاد مهدویت در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: برگزاری دوره تخصصی مهدویت در این استان به همت بنیاد مهدویت، شروع خوبی بود.

حجت الاسلام نکونام افزود: بنیاد مهدویت به مرکز استان محدود نشود بلکه ستادهای شهرستانی را فعال کند تا همه استان چهارمحال و بختیاری از خدمات این بنیاد بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، دستگیری از فقرا و محرومان را مهم ترین وظیفه مسلمانان در روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو عنوان کرد.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری نیز، در گزارشی انعقاد قرارداد همکاری با بهزیستی برای واگذاری مهدهای کودک به فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران و قرارداد همکاری با نهضت سواد آموزی و کانون های مساجد در سال 91 را از مهمترین فعالیت های این شورا در سال جاری عنوان کرد.
مسئول مرکز خدمات طلاب استان چهارمحال و بختیاری نیز، از تشکیل شناسنامه سلامت ویژه طلاب استان چهارمحال و بختیاری در سال آینده خبرداد و گفت: 1970 طلبه خواهر و برادر در مرکز خدمات طلاب استان چهارمحال و بختیاری پرونده دارند و از خدمات این مرکز استفاده می کنند./س

برچسب ها: ائمه ، جمعه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.