مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در جلسه هماهنگی تدوین برنامه های فرهنگی هنری استان، توجه به تعالی فرهنگی در کلیه سطوح بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری را از اولویت های برنامه های سال 92 برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام محمد آفتابی در این جلسه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به پیشگیری از اعتیاد، ارتقاء فرهنگ حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و موضوعات مختلف دیگر را ازمحورهای فعالیت های این اداره کل در سال 92 دانست.

وی تصریح کرد: برای اعتلاء فرهنگ اسلامی ایرانی مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری باید جدیت و تلاش بیشتری کرد و این جدیت و تلاش در سایه بهره گیری از فرمایشات مقام عظمای ولایت ممکن است

وی در ادامه ارتقاء رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استاناز رتبه26به رتبههشتم کشوری در سال1390 از نشانه های رشد چشمگیر فعالیتهای این اداره کل در بخشهای مختلف فرهنگی و هنری و اداری است و در سطح استان نیز این اداره کل در ردیف چند دستگاه برتر قرار گرفت که نیازمند تشکر از همههمکاران و اصحاب فرهنگ و هنر می باشد.

وی همچنین به رتبه ایناداره کل در بخش اطلاع رسانی و روابط عممومی اشاره و بیان داشت: در این بخش نیز هم اکنون به رتبه دوم کشوری ارتقاء پیدا کرده ایم و در سطح استان نیز در بین روابط عمومی های استان رتبه دوم را به خود اختصاص دادیم.

آفتابی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوعات مختلف فرهنگی هنری در سطح استان اشاره و بیان داشت: امروز اصحاب فرهنگ و هنر با روندی که شکل گرفته توقع بیشتری از این اداره کل دارند و انتظار دارند با تحولاتی که در زمینه های مختلف شده این روند ادامه پیدا کند و توجه بیشتری به حوزه فرهنگ و هنر صورت گیرد .

وی برگزاری نمایشگاه های متعدد در زمینه های مختلف فرهنگی هنری، برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف دینی و ملی را از اهم فعالیتهای این اداره کل در سال 91 ذکر کرد و افزود: برگزاری این تعداد برنامه با توجه به اعتبارات امسال ممکن نبود مگر همدلی و صداقتی که در بین مجموعه فرهنگ و هنر استان شکل گرفته است که نیازمند توقیت بیشتر است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزاری موفقیت آمیز جشنواره فیلم فجر کرمانشاه و کسب رتبه برتر در بین 10 استان کشور و همچنین برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه و برگزازی همایش امام رضا (ع) را از موفقیت های این اداره کل در سال 91 دانست و افزود : در سال 92 این برنامه ها باید با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود./س



برچسب ها: کرمانشاه ، فرهنگ ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.