نوع تبليغات در استقبال و فروش فيلم بيشتر از افزايش قيمت بليط ها تاثير مي‌گذارد.

"منوچهر اكبرلو " منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص احتمال افزايش قيمت بليت‌ها در اكران نوروزي گفت: تجربه نشان داده افزايش قيمت بليط بر روي تماشاگران غير دائمي كه به صورت تفريحي و گذراندن اوقات فراغت به سينماها مي‌آيند تاثير منفي مي‌گذارد.
وي ادامه داد: افزايش قيمت هم تاثيرگذار در كاهش مخاطب است و به نظر من موارد ديگري چون فيلم و آرامش نسبي در اكران در كنار قيمت تاثير بيشتري دارد.
اكبرلو در خصوص كيفيت و استقبال فيلم‌هاي نوروزي عنوان كرد: به صورت مفصل نمي‌توان درباره كيفيت فيلم‌ها صحبت كرد زیرا مديران و فيلم سازان تلاش خود را براي دستيابي به كيفيت بهتر انجام دادند و شايد نوع تبليغات فيلم‌ها بتوانند كمكي بيشتري براي جذب تماشاگران غير مستمر به سالن‌هاي سينمايي بكند.
وي اظهار داشت: تماشاگران دائمي كه در جريان اتفاق‌هاي سينمايي هستند تحت تاثير اين افزايش قيمت نخواهند بود و براساس مهمترين نكته در استقبال از فيلم‌هاي نوروزي علاوه بر كيفيت نوع تبليغات آنها است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.