فرماندار كوثر گفت: امكانات لازم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علیرضا حسینی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان كوثر افزود: دستگاه های خدمات رسان از جمله سازمان آتش نشانی ، اورژانس ، نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال احمر در آمادگی كامل قرار دارند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر همراه با سایر نهادهای امدادی و پزشكی با استقرار اكیپ های امداد و نجات در جاده ها به مردم خدمات رسانی می كنند.

فرماندار كوثر با اشاره به آمادگی كامل ادارات خدمات رسان اظهارامیدواری كرد بر اساس تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم نیازهای مردم و مسافران نوروزی را تامین كنیم.

حسینی افزود: نیروی انتظامی با هدف صیانت از امنیت اجتماعی در آستانه سال نو آمادگی لازم برای برقراری نظم و آرامش در جامعه بویژه در چهارشنبه آخر سال را دارد و با هر اقدامی كه موجب سلب آسایش مردم شود برخورد قاطع خواهد كرد.

وی گفت: همكاری مردم با نیروهای امنیتی و انتظامی یكی از اركان اصلی برقراری امنیت در جامعه است و در چهارشنبه آخر سال نیز این همكاری موجب كاهش بسیاری از حوادث و اتفاقات دلخراش و جبران ناپذیر شده و در حقیقت در سایه حضور مردم امنیت پایدار برقرار خواهد شد.

فرماندار کوثر افزود: خانواده ها باید با بهره گیری از تجربیات سالیان گذشته با هوشیاری فرزندان خود را از خطرات احتمالی آگاه كرده و مانع از روی آوری آنها برای استفاده از مواد محترقه و خطر ساز در چهارشنبه آخر سال شوند.

حسینی نسبت به استفاده از مواد محترقه دست ساز هشدار داد و گفت: به دلیل عدم آشنایی جوانان و افراد نا آگاه از عواقب و عوارض ناشی از قدرت تخریب این مواد محترقه شاهد آسیب دیدگی و حتی نقص عضو جوانان و افراد استفاده كننده هستیم/س

برچسب ها: اردبیل ، حوادث ، چهارشنبه ، آخر ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.