مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از توزیع اقلام تبلیغاتی این اداره کل ویژه نوروز 92 بین شهرستانهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

احسان احمدی نصر گفت:به منظور آمادگی کامل شهرستانهای مختلف و مناطق نمونه گردشگری استان برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی کلیه اقلام تبلیغاتی ویژه نوروز 92 توزیع شد.

 

وی افزود: اقلام تبلیغاتی نوروز 92 شامل؛ کتابچه معرفی استان، نقشه، بنر، بروشور، کتابچه کودک، پوسترهای معرفی جاذبه های استان، بادکنک هایی با آرم اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کاورهای مخصوص راهنمایان با رنگ زرد که رنگ استاندارد آن است و خوش بو کننده های ماشین با تصاویر معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان می باشد.

 

احمدی نصر افزود: کلیه اقلام تبلیغاتی مربوط به هر شهرستان به مسئولین ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تحویل داده شد تا در ایام نوروز با توزیع و در اختیار قرار دادن آنها به مهمانان و گردشگران، به معرفی هر چه بهتر و بیشتر استان بپردازیم تا مسافران نوروزی با اطلاع دقیقی از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان اوقات خوشی را در کرمانشاه سپری کنند/س 

برچسب ها: کرمانشاه ، توزیع ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.