سركلانتر چهارم پليس پايتخت گفت: سارق مسلحي كه شبانه به خانه مالك يك شركت توليد ماكاروني معتبر در زعفرانيه حمله كرده بود،دستگير شد.

سرهنگ احمد علي نادري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در پي شكايت "مرتضي.س" صاحب يك شركت معتبر توليد ماكاروني مبني حمله يك فرد شرور مسلح به منزلش و سرقت خودرو پرشيا،6 هزار دلار وجه نقد و اشياء قيمتي ديگر در تاريخ 25 اسفند ماه سال جاري بلافاصله پرونده جهت رسيدگي در اختيار واحد تخصصي كلانتري مربوطه قرار گرفت.
سركلانتر چهارم پليس پايتخت اظهار داشت: به دنبال اين موضوع عوامل اطلاعات كلانتري در پي چندين روز اقدامات گسترده و پيچيده خود توانستند خودروي مسروقه را در محدوده خيابان 17 شهريور در ساعت 10:27 روز جاري رديابي كنند و در يك اقدام ضربتي متهم را كه در حال تردد با خودروي مسروقه در حالي كه پلاك خودرو را عوض كرده بود، دستگير كنند.
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: در پي دستگيري متهم و انتقال آن به كلانتري مشخص گرديد كه سارق مسلح به هويت "مجتبي.م"40 ساله كمتر از 4 ماه است كه از زندان به دليل محكوميت 12 ساله در خصوص يك فقره ارتكاب سرقت مسلحانه آزاد شده است.
وي افزود: همچنين در بازجويه اوليه متهم به ارتكاب جرم خود اعتراف كرد و در نهايت به دستور مقام قضايي نامبرده در اختيار گارآگاهان اداره يكم مبارزه با سرقت مسلحانه قرار گرفت./ ل
برچسب ها: سرقت ، مسلحانه ، خانه ، مالک ، شرکت ، معتبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار