یاسوج/

نوروز جشن آغاز فعالیت های جدید برای کار و تولید است

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نوروز جشن آغاز فعالیت های جدید برای کار و تولید و زمان تجدید قوا برای توسعه و همت بیشتر است.

ˈغلامرضا تاجگردونˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: باید کینه ها و کدورت ها را در لحظات پایانی سال دور ریخته و با دلی سرشار از مهربانی، دوستی، مهر و همدلی به پیشواز سال جدید رفت.
وی بیان کرد: عید باستانی نوروز نمادی از نو شدن طبیعت است که انسان ها نیز باید همراه با طبیعت کدورت ها و دلگیری های کهنه را کنار گذاشته و در تعامل با همنوعان به جلو گام بردارند.
تاجگردون اظهار کرد: نوروز در ایران همیشه منبع امید، نشاط و مایه روشنی دل ها بوده و با آمدن نوروز دل ها نورانی، قلب ها پاک و مهر و مهربانی در دل ها جای کینه و کدورت را می گیرد.
وی عنوان کرد: در سالی که گذشت تلاش های فراوانی برای رفع مشکلات مردم از سوی مسوولان اجرایی انجام شد که انتظار داریم در سال جدید این تلاش ها افزایش یابد.
تاجگردون ابراز داشت: صبر و شکیبایی ملت ایران در برابر ناملایمات و فشارها، تحریم ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان قابل تقدیر است و این استقامت و بردباری مثال زدنی مردم استکبار جهانی را عاجز و حیران کرده است./س

برچسب ها: نوروز ، کار ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.