عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: انتخاب شعار "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" براي سال 92 توسط مقام معظم رهبري نشان‌دهنده اهميت حضور گسترده و حماسي مردم در دو مقوله اقتصادي و سياسي است.

"آيت‌الله محسن مجتهد شبستري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاري سال 92 از سوي مقام معظم رهبري به نام سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي"، اظهار داشت: بکارگيري واژه حماسه سياسي و اقتصادي براي سال 92 توسط مقام معظم رهبري نشان دهنده اهميت حضور گسترده و حماسي مردم در دو جهت اقتصادي و سياسي است.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: نبايد به دو انتخابات آتي همچون انتخابات‌هاي عادي نگاه کنيم و فقط انتظار مشارکتي معمولي را از مردم داشته باشيم بلکه بايد حضور آنان پرشور، گسترده و حماسه‌ساز باشد.

وي تصريح کرد: نگاه دشمنان نظام اسلامي به انتخابات‌هاي نظام جمهوري اسلامي است و آنان براساس ميزان مشارکت مردم در انتخابات استراتژي‌هاي خود عليه کشورمان را تهيه مي‌کنند بنابراين در اين دوره همانگونه که رهبري فرزانه انقلاب فرمودند، بايد حضور حماسي باشد.

آيت‌الله مجتهد شبستري به حرکت حماسي در بعد اقتصادي اشاره کرد و افزود: سال 91 به نام سال حمايت از توليدات داخلي نامگذاري شده بود اما اين شعار آنگونه که بايد عملي مي‌شد، اجرا نشد، بنابراين مقام معظم رهبري با بکار بردن واژه حماسه اقتصادي اعلام کردند که همچنان در مسير اقتصاد به حرکت‌هاي جدي، گسترده و همراه با شور و نشاط نياز داريم.

امام جمعه تبريز خاطر نشان کرد: در واقع به کاربردن واژه حماسه براي سال 92 کنايه از حرکت پرشور و از حد متعارف بيشتر  است  و اميدواريم مردم و مسئولان در تحقق اين هدف استراتژيک حرکت‌هاي مهم و قابل توجهي را انجام دهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار