چهره‌ی سال "امین حیایی" و "نیلوفر خوش خلق"

"امین حیایی" و "نیلوفر خوش خلق" زوج دوست داشتنی عرصه‌ی هنر هرکدام چهره های سال خود را معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در برنامه "دو نیمه سیب"، با اجراي "احسان علیخانه" ویژه لحظه تحویل سال شبکه دو،  "امین حیایی" گفت: امیدوارم مردم سالی پر از عشق و محبت را تجربه کنند و من از "علی پروین " و خانواده‌ی محترمشان برای آمدن به تئاتر و دیدن نمایش تشکر می کنم.


وی در پاسخ به سوال علیخانی در خصوص کار کردن در خانه عنوان کرد: بله حتما.
 نیلوفرخوش خلق در ادامه بیان کرد: امین می خواهد سال جدید خود را با دروغ شروع کند.
در ادامه "امین حیایی" اظهار داشت: بعد از ازدواج تغییرات زیادی در رفتارم و دورنم ایجاد شد و پسرم چهره‌ی سال من است و اکنون دارا سال سوم راهنمایی تحصیل می کند.


بنابراین گزارش؛ "نیلوفر خوش خلق" مادر خود را چهره سال به خاطر صبر زیادش معرفی کرد و خود را اولین کسی معرفی کرد که برای آشتی کردن با امین حیایی زودتر پیش قدم می شود چون امین حیایی بسیار خوب است.
حیایی در ادامه تصریح کرد: زیاد زمان فرا رسیدن برقراری صلح و آرامش و دنیایی بدون جنگ و خشونت دور نیست داستان وفینال خداوند همیشه خوب تمام می شود بنابراین بلاخره روزی دنیا به این مهم دست پیدا می کند.
این بازیگر در خصوص سریال "کلاه پهلوی" و نمایش" قحطی نور " عنوان کرد: این سریال 7 سال طول کشید و به عنوان یک پروژه ی سنگین هیچ وقت فکر نمی کردیم که روزی به انتها برسد ایده نمایش "قطحی نور" 15 سال در ذهن من وجود داشت تا این که بالاخره درطی نه ماه گذشته آن را محقق کردم و در این نمایش کاراکتر فرشته را همسرم بازی می کند./ص

برچسب ها: چهره ، سال ، حیایی ، خوش خلق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۷
۰۵:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
بانو فرشته هست
آخرین اخبار