«LG Optimus L۷» يک گوشی فوق العاده برای آنها که به دنبال مدلهای پر زرق و برق هستند. این مدل در کنار رقیبانی همچون آخرین مدل گوشی های Prada قرار می گیرد. مدلهای که دل بسیاری از طرفداران گوشی های شیک را ربوده اند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛اصلا شک نکنید! شما فقط یک بدنه زیبا نخواهید دید. این گوشی یک قابليت با صفحه نمایش بزرگ و اندروید Ice Cream Sandwich است که در حال حاضرچندان هم بدک نیست و براحتی می توان آنرا در بین گوشی های مدل روز قرار داد.



امکانات ارتباطی کاملا مناسب مثل NFC به خوبی آنرا در بین رقبای معمولی خود پیروز خواهد کرد. بدنه گوشی کاملا طراحی شده و بخوبی هم ساخته شده که نتیجه آن نیز کاملا چشم نواز است. در بیرون و روی بدنه خارجی همه چیز به سمت نازک تر شدن و باریکتر شدن است که تقریبا همان راهی است که تمام مدلهای جدید می روند. اما در داخل چنین قانونی برقرار نیست و دقیقا همان CPU قبلی در داخل این گوشی نیز تکرار شده است. در کنار آن نکته منفی دیگری نیز در مورد این گوشی وجود دارد. بنابر اطلاعات موجود چیپ ست Snapdragon موجود می بایست برای این مشخصات ضعیف باشد اما خوب این نکته ای است که مصرف کنندگان با آن مواجه خواهند شد و در بررسی کوتاهی شبیه آنچه اکنون مقابل شماست قابل اثبات نیست. این نکته اگرچه قابل چشم پوشی است اما باید بدانید نکات دیگری نیز وجود دارد که خریداران معمولی را نیز ناامید می کند. LG Optimus L۷ توانایی ضبط تصاویر HD را ندارد. امکانی که تقریبا نیمی از گوشی های هم رده آن برخوردار هستند. البته LG و تمامی مصرف کنندگان همگی می دانند که تعداد بسیار اندکی از این امکان بهره می برند اما با این وجود آن می توان بسیاری دیگر از کمبود ها را کمرنگ کرد. حقیقت این است که این گوشی قادر به تامین تمامی نیاز های ضروری مصرف کنندگان است.




این گوشی می تواند تمامی چهار کانال مخابراتی در نسل دوم و سوم ارتباطات را پوشش دهد. در کنار آن امکان دریافت و ارسال اطلاعات در پهنای باند HSDPA و HSUPA به شما کمک خواهد کرد که در شبکه های محلی از این امکانات بهره مند شوید. با وجود صفحه نمایش ۴.۳ اینچی و لمسی LCD آن و توانایی تفکیک ۱۶ میلیون رنگ با کیفیت WVGA تقریبا تمامی تصاویر و فایلهای معمول در بستر موبایل را می توان استفاده کرد.

سیستم عامل اندروید ۴.۰.۳ آن با استفاده از پردازنده تک هسته ای ۱ گیگا هرتزی و قطعه گرافیکی Adreno۲۰۰ و چیپ ست Snapdragon در کنار حافظه رم ۵۱۲ مگابایتی به شما امکان می دهد که از تمام ظرافتهای صفحه نمایش لذت ببرید. برای ضبط تصاویر مربوط به آن و برای ذخیره فایلهای دلخواه شما ۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که البته تنها ۲.۷ گیگابایت آن توسط کاربران قابل استفاده می باشد.




دوربین موجود ۵مگابایت ظرفیت دارد و تجهیزات فوکوس خودکار آن توانایی تفکیک چهره و لبخند را نیز دارد. توانایی فیلمبرداری این دوربین در حد VGA بوده و سرعت آن نیز تا ۳۰ فریم در ثانیه است.

اگرچه در دنیای امروز تقریبا تمامی تجهیزات از ارتباط بیسیم WiFi بعنوان ساده ترین روش برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند اما LG امکان بیسیم پیشرفته تری را نیز برای فراهم کردن سرعت بیشتر قرار داده است. امکان ارتباطی NFC اگرچه هنوز در برخی کشورها و برخی تجهیزات قابل استفاده است اما قرار دادن آن در این گوشی طول عمر کاربری آن در بازار را بیشتر می کند. در این گوشی دسترسی به شبکه های رادیویی FM Streo و نقشه های GPS نیز امکانپذیر است.




سنسورهای موجود در این گوشی شامل شتاب سنج و فاصله سنج است که در هنگام استفاده از اپلیکیشن های مختلف و بازیها شما را یاری خواهد کرد. برای استفاده از کارتهای حافظه جانبی اتصال Micro SD ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. امکان اتصال این دستگاه به کامپیوتر و سایر دستگاه های سخت افزاری از طریق کابل USB میکرو امکانپذیر است و برای خروجی صدا نیز می توان از اتصال استاندارد ۳.۵ میلیمتری استفاده کرد.

براي مشاهده اطلاعات بيشتر از اين گوشي و خريد آن اينجا مراجعه كنيد.

برچسب ها: گوشی ، باز ، شیک ، رقیب ، مدل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار