نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان گفت: ملت ایران در سال «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» نیز همچون گذشته در تمام حوزه‌ها حماسه می‌آفرینند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد آیت‌الله عباس واعظ طبسی   اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که بار دیگر در آغاز سال جدید در جوار حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج (ع) توفیق زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی را داریم.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز همچون‌ سال‌های گذشته از هدایت امام جامعه اسلامی‌مان استفاده کنیم و همان سیاست‌ها و تدابیری که ایشان می‌فرمایند و تبیین می‌کنند را پیش گیریم.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر حماسه‌‌آفرینی ملت ایران در 22 بهمن 91 بیان کرد:‌ ملت ما همواره حماسه‌های بزرگی آفریده است در زمینه مسائل اجتماعی، سیاسی و ... امسال نیز که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است نیز به یاری خدا ملت ایران چه در حوزه اقتصادی و چه در عرصه سیاست حماسه خواهند آفرید.

وی تأکید کرد: همانگونه که در 22 بهمن 91 نیز ملت در حرکتی بسیار شکوهمند و در آن راهپیمایی بزرگ پیام خود را به جهانیان رساندند و پیام بیعت با رهبری، پایداری و ایستادگی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام جهان طنین‌انداز شد.

آیت‌الله واعظ طبسی در خاتمه گفت: با همین اهداف و برنامه‌ریزی در سال جاری نیز به یاری خداوند همه مشکلات با تلاش این مردم و ارشادهای مقام معظم رهبری حل خواهد شد/س

 


برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.