فرمانده پلیس راه شرق استان تهران، از افزایش تیم های محسوس و نامحسوس، تیم های سیار و تیم های دایمی نظارتی – مدیریتی و 80 نفر نیروی کمکی برای افزایش توان عملیاتی طرح نوروزی خبر داد.

سرهنگ ˈمهران کرانیانˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: برای انجام وظایف محول شده و به رسم میهمان نوازی، این مرکز از سه ماه گذشته به استقبال طرح نوروزی رفته و همه جانبه در تعامل با دیگر دستگاه های پاسخگو در حوزه کمیته ایمنی ترافیک، راهداری، هلال احمر و یگانهای امداد رسان، برای فراهم سازی آسایش و آرامش ترافیکی تلاش می کند.

وی با بیان اینکه در این طرح، همزمان بازبینی راه های حوزه استحفاظی فرعی و اصلی، شناسایی نقاط حادثه ساز، بهبود ساختار ایمنی راه، بررسی و تجزیه و تحلیل کارشناسی و...مورد توجه قرار گرفته است، افزود: حضور فعال و محسوس پلیس تداعی گر برقراری و اجرای قانون و نیز مقابله با هرگونه حادثه احتمالی است .

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به تعامل اداره راه و شهرسازی و راهداری خاطرنشان کرد: برای بهبود و آشکارسازی مشکلات محورهای مواصلاتی، کنترل عملیات ترافیکی برای پایش و مدیریت سرعت در دستور کار قرار گرفته که با حضور چشمگیر، هدفمند و تاثیرگذار نیروهای گشتی به صورت شبانه روز بویژه در محورهای اصلی صورت می گیرد.

سرهنگ کرانیان با بیان اینکه بیش از 80 نفر نیروی کمکی در این طرح همکاری دارند، افزود: همکاران پلیس، همدل و هم پیمان با استفاده از تجارب ارزنده حوزه فرماندهی پلیس راه ویژه شرق استان تهران درسال های گذشته و شناسایی مناطق حادثه ساز، تدابیر بسیار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف برای آسایش تردد مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

این مقام مسوول دغدغه اصلی همکاران را سلامتی و بهروزی هموطنان و برخورداری از سفرهای ایمن همراه با آسایش خواند و گفت: برای همکاری مسافران با پلیس، برنامه های ویژه ای مدنظر قرار گرفته که از جمله این برنامه ها، یاری گرفتن از همیاران پلیس و برقراری ایستگاه ویژه نوروزی همیاران پلیس کوثر در مرکز خدمات رفاهی کوثر برای استقبال از میهمانان نوروزی است.

سرهنگ کرانیان ادامه داد: از روز گذشته، با افزایش تردد خودروها در دو محور آزادراه تهران -پردیس- رودهن و هراز(رودهن - آمل) و نیز محور فیروزکوه به قائم شهر و در انتها مشهد مقدس، تمهیدات ویژه ای با استقرار گشت ترافیکی در نظر گرفته شده که امروز شاهد ترافیک سنگین در دو محور هستیم.

وی به محور فیروزکوه، پل دلیچایی و امین آباد اشاره کرد و افزود: این محورها به دلیل پیچ و خم های بسیار، بطور ویژه مورد توجه قرار دارد که با نصب علایم فرستنده برای کنترل سرعت و نیز استقرار نیروهای پلیس تاکنون موردی پیش نیامده است.

سرهنگ کرانیان با قدردانی از نیروهای زحمتکش و خانواده های آنان برای مساعدت و همکاری با این فداکاران عرصه راه ها خاطرنشان کرد: تمام کارکنان و خانواده های آنان با عمل ثابت کردند که بهار آنان آرامش، امنیت و رضایت مردم است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.