ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی آماده خدمات رسانی

شهریاران جوان برای پاسخگویی به مسافران و گردشگران نوروزی تهران و برپایی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در سراسر سطح شهر تهراندر بیش از 100 نقطه شهر پاسخگوی نیازهای گردشگری مسافران و شهروندان خواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران   ، در تمام طول تعطیلات نوروزی سال 92 اعضای شهریاران جوان شهرداری تهران به صورت مستمر پاسخگوی سوالات و نیازهای گردشگران، مسافران و شهروندان خواهند بود.
بر اساس برنامه‌های ویژه در نظر گرفته‌شده برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی ، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در بیش از 100 نقطه شهر تهران ، در تمامی مناطق شهرداری و 9 مبدا ورودی شهر برپا شده‌اند و از روز یکم فروردین‌ماه با حضور راهنماهای آموزش دیده شهریاران جوان هر روز از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر آماده خدمات رسانی به گردشگران خواهند بود.
آخرین جلسه توجیهی و آموزشی راهنما‌های گردشگری شهریاران جوان شهرداری تهران با حضور بیش از 250 نماینده شهریاران جوان توسط ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران برگزار شد تا این راهنماها با وظایف و مسوولیت‌های خود کاملا آشنا شوند. راهنماهای گردشگری مستقر در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری شهر تهران با لباس‌های متحدالشکل و اطلاعات کامل در ایستگاه‌های هم‌شکل پراکنده در سراسر شهر، ضمن عرضه بسته‌های گردشگری نوروزی شهر تهران به پاسخگویی و راهنمایی گردشگران و مسافران مشغول خواهند بود. هر یک از بسته‌های گردشگری نوروزی شامل یک نقشه گردشگری ویژه نوروز 1392 ، یک جلد کتاب راهنمای کاربردی گردشگری و چهار تهران‌کارت ویژه خدمات رایگان و استفاده تخفیف‌های ویژه خدمات گردشگری و فرهنگی شهر تهران است./ف

برچسب ها: گردشگر ، نوروز ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار