"كلاه پهلوي" با يك برداشت صحيح دراماتيك از تاريخ و داشتن جذابيت هاي فراوان از منظر زيبايي شناسي و همراهي با ويژگي هاي چشم گير بصري مردم را به مطالعه‌ي صحيح تاريخ تشويق مي كند.

نگين محسني بازيگر نقش "بلانش" در سريال "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سريال "كلاه پهلوي" يك داستان برگرفته از شخصيت ها و طبقات اجتماعي آ‌ن دوره است و از آن دوره تاريخي يك برداشت دقيق دراماتيك دارد و اين درام تاريخي به دليل داشتن جذابيت هاي بالا مردم را به مطالعه در مورد آن دوره زماني تشويق مي كند همچنين "كلاه پهلوي" از لحاظ زيبايي شناسي با ويژگي هاي بصري چشمگيري همراه است.
وي افزود: من براي نقش "بلانش" در "كلاه پهلوي" به صورت اتفاقي انتخاب شدم و دو عامل مهم خصوصيات ظاهري و فيزيكي و همچنين تسلط كامل من به زبان فرانسوي دلايل اصلي براي گزينش من از سوي كارگردان اين اثر شد و براي من حضور در اين سريال يك اتفاق غير منتظره محسوب مي شد.
بازيگر نقش "بلانش" اظهار داشت: من در حضور 6 ساله خود در "كلاه پهلوي" ضمن بازيگري با ترجمه متن هاي فرانسوي و كار بر روي تلفظ درست زبان فرانسوي ديگر بازيگر اين اثر از هيچ تلاشي دريغ نكرده ام و با اين نقش و سريال "كلاه پهلوي" زندگي كردم.
محسني در مورد نقش "بلانش" عنوان كرد: "بلانش" نماد يك زن اروپايي با مادري ايراني و پدري فرانسوي و باستان شناس بوده كه به دليل ايراني بودن نيمه اي از وجودش و به خاطر علاقه مندي به زبان و فرهنگ ايراني خواهان نزديك شدن به اين زبان و فرهنگ است.
وي خاطرنشان كرد: "بلانش" بعد از ازدواج با يك پسر ايراني و آمدن به ايران اختلافات فرهنگي ميان خود و فرخ را بيشتر احساس مي‌كند و در ايران نيز با تاثيرگذاري و تاثيرپذيري به عنوان يك زن اروپايي آشنا به طراحي لباس و تدريس زبان فرانسه و ورزش اقدام به نوشتن سرگذشت خود مي‌كند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
فائزه
۱۸:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
خیلی با کلاسه خیلی فرانسه زیبا صحبت می کنه بازیش خیلی دوست دارم
آخرین اخبار