النخيل نوشت: آل ثانی، زادۀ زنی یهودی و تربیت شده مکتب خاخام های یهودند!!!

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری النخیل در گزارشی درباره نسب حاکمان قطر نوشت: آل ثانی لقبی است که یهودیان لهستان آن را به کارگران اصطبل خوکها اطلاق میکنند!!
 
"نسب آل ثانی در حقیقت به زنی لهستانی و یهودی الاصل برمیگردد. پس از اینکه فرزندان این زن به دنیا آمده کمی بزرگ شدند، دایی های آنان متولی ایشان شده و بر اساس تعالیم خاخامها آنان را تربیت کردند."

بر اساس این گزارش، کنیه اصلی حاکمان قطر نیز آل خلیفه است که بنابر دستور خاخام کبیر آن را آل ثانی تغییر داده اند. بد نیست بدانیم آل ثانی لقبی است که یهودیان آن را به کارگران اصطبل خوکها اطلاق میکنند!! این لقب تا به امروزه در میان یهودیان لهستان مشهور و رایج است.
 
النخیل افزود: آل ثانی یهودی الاصل پس از درگیری با قبیله عرب آل مرّه و شکست این قبیله توانست بر قطر حاکم شده و آل مرّه را از آنجا براند. اینکه امروزه نیز آل ثانی به پیروزی خود بر آل مرّه میبالد از این جهت است که نسب یهودی خود را در خاطر دارد، در واقع به غلبه یهود بر عرب افتخار میکند!!!
 
این خبرگزاری در پایان و برای اطمینان خوانندگان منبع گزارش خود را نیز ارائه کرده و علاقه مندان میتوانند به آدرس ذیل مراجعه کنند:
(ترکیه، استانبول، خیابان شماره 754/er ، موزه کتابخانه بیاسیا)


برچسب ها: یهودی ، نسب ، آل ثانی ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار