ماموران ايست و بازرسي شهيد شرافت نايين استان اصفهان طي چندين عمليات گسترده موفق به كشف 110 كيلو گرم ترياك و دستگيري 9 نفر قاچاقچي تحت تعقيب شدند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس ،سرهنگ "رجبعلي مختاري " فرمانده انتظامي شهرستان نايين استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : ماموران انتظامي ايست و بازرسي شهيد شرافت نايين در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و وارد كنندگان مخدر چندين طرح انتظامي را در محورهاي ورودي اين شهرستان به اجرا گذاشتند . 
وي افزود: در اين راستا ماموران با استقرار و شناسايي قاچاقچيان، مقدار 109 كيلو 520 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف كردند . 
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه اكثرا قاچاقچيان براي انتقال مواد از خودروهاي مدل بالا و تيزرو استفاده مي كردند تصريح نمود: در اين زمينه تعداد 9 سوداگر مرگ دستگير و خودروهاي آنها توقيف شد . 
"سرهنگ مختاري" با اشاره به اينكه دستگير شدگان بهمراه مواد مكشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند،خاطر نشان نمود: اولويت پليس در بحث جرايم مقابله با مواد افيوني و خطرناك مخدر است چرا كه ريشه تمامي آسيب هاب اجتماعي ناشي از مصرف مواد مخدر است و پليس با اقتدار و توان لازم طرح هاي خود را تا انحلال و نابودي كامل مخدر به اجرا گذاشته و خواهد گذاشت./ف
برچسب ها: کشف ، تریاک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار